|
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
האמת אהבתי אותם לפני 
אבל אף פעם לא יצא לי לשים אותם
אמרתי שננסה עכשיו
ויצא טוב חח |
...אלי אחי..יש לי שאלה אלייך...די מלחיצה נראה לי אבל
לגבי החומר שאתה שם תוכנית שלך והסטים...
?האם הכל צרוב או שישך משהו על דיסקים מקוריים או תקליטים אולי
למה שאלתי את זה?
כי נגיד אם היית מנצח בתחרות של היינקן והיית צריך להרביץ סט יחד עם טייסטו ולדעתי קצת "באסה" או יותר נכון "לא מנומס" לבוא ותקלט עם דיסקים צרובים...יותר מזה זה גם לא "ממש" חוקי לפי מה שאני יודע...
...'אין לי משהו נגדך פשוט מסקרן אותי הקטע איך אתה מתקלט במועדונים וכד
___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
|