jag kommer helt klart har även med mig 2 st icke-swetor (en från danmark )
___________________ www.petersouth.net
quote:Originally posted by Dj_Irish mwahaha, med rätta är jag med två gånger på listan för det är inte en chans att jag missar detta haha ..reveal.. :/ sorry.
Men hur har man kunnat missa denna tråd? Aja, lägg till mig ialla fall edit: Såg ju att jag redan var med på listan nu Oobservant som vanligt :P
Last edited by Cube__ on May-10-2004 at 19:30
Jag kanske kommer, vet inte än...blä...vill så gärna!
jag vet hela FYRA swetas till, som ska på festen och som INTE står på listan
___________________ Tom Cloud - Told You So
Last edited by Glorie on May-13-2004 at 19:37
quote:Originally posted by Glorie jag vet hela TRE swetas till, som ska på festen Men ut med snacket dårå...knasfia
quote:Originally posted by SWE_TRANCE Men ut med snacket dårå...knasfia ok i bokstavsordning doter Fairlayt Glorie Gurgel adda
quote:Originally posted by Glorie ok i bokstavsordning doter Fairlayt Glorie Gurgel adda bah.."TC-pack" nää, skojja bara Aja, men då ses vi väl därnere dårå! Ska ni på den officiella förfesten?
Halloj Jag kanske kommer, jag blev tillfrågad att poi:a under eventet...vilket vore sjukt kul, men jag måste ta mig ner billigt!! Den som fixar ner mig och min polare gratis får gratis inträde
quote:Originally posted by SWE_TRANCE bah.."TC-pack" Iofs men doter hade en karriär här precis innan min tid quote: Aja, men då ses vi väl därnere dårå! Ska ni på den officiella förfesten? ne, mitt tåg kommer fram rätt sent.
quote:Originally posted by Glorie Iofs men doter hade en karriär här precis innan min tid ne, mitt tåg kommer fram rätt sent. Aj va synd! Men om jag förstod det hela rätt så bilar gurgel och company ner med en husbil?
___________________ www.assortedtrance.com www.facebook.com/assortedtrance http://www.soundcloud.com/johannilsson http://www.di.fm