Registered: Mar 2003
Location: Eindhoven, Netherlands
Tja, euh...
May-12-2004 17:19
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
Websley? Waarom heb je jezelf niet genomineerd?
May-12-2004 17:21
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Location: Holland
Toen ik deze thread zag staan dacht ik echt dat het wel is een leuk draadje zou kunnen zijn.... Maar toen ik de genomineerden zag, ehhhhhhh
Ik stem niet
___________________
May-12-2004 17:27
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands
Euuhh dit is niet eens grappig meer
Ik bedoel dit is toch nog altijd tranceaddict toch jongens? Heb ik wat gemist ofzo... is het nu eurodance(+kutzooi) addict?
Originally posted by TranceFool
Vind dit eerlijk gezegd niet om te lachen, omdat dit gewoon echt als een serieuze poll bedoeld is.....(of hij zit ons te fokken )
.....er is in ieder geval iets goed mis
Ik denk dat hij vandaag tegen een lantaarnpaal is gefietst ofzo...
May-12-2004 18:01
Teknikol
terug uut 'de west'!
Registered: Aug 2002
Location: Flakkee
kheb maar op ayu's remixen gestemd, het stond er zo grappig
___________________
blaat en nu stampen
May-13-2004 14:25
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
Vrij kansloos als je het mij vraagt, eerst maar eens een spoedcursus Trance volgen ofzo...