Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Soirée Progressive House-Vendredi 21 Mai-Paris
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dragonash
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004

Je compte bien y aller (javais rate la derniere) mais je voulais savoir : il faut quel style d'habits pour cette soiree ??

et si j'ai que 16ans ca passe ?

A la derniere (pour ceux qui y etaient) il y avait du monde de mon age ou c'etait mini 20 ans ?

Merci

Johan Gielen- Live @ Trance Energy 2002 & 2004
Talla 2XLC - The past and the present
Dj Snowman - Skydiver
Lady Dana - Cocaine
Cosmic Gate - Human Beings
Kai Tracid - Liquid Skies

Last edited by dragonash on May-14-2004 at 21:23

Old Post May-14-2004 21:10  France
Click Here to See the Profile for dragonash Click here to Send dragonash a Private Message Visit dragonash's homepage! Add dragonash to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massi
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

Ne T'inquiètes pas pour l'age...ils sont assez cool à ce niveau là...
Pour ce qui est de l'age moyen c'est plutôt 20-25 que 18-20...
..et n'oublie d'imprimer le flyer pour payer moins cher!

Old Post May-16-2004 22:07  Monaco
Click Here to See the Profile for Massi Click here to Send Massi a Private Message Add Massi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by dragonash
Je compte bien y aller (javais rate la derniere) mais je voulais savoir : il faut quel style d'habits pour cette soiree ??

Etre habillé cool, clubbing quoi (encore que ça veut pas forcément dire grand chose)
Sinon tu peux toujours te faire une idée en allant voir les galleries photos du site: http://www.morphismes.com

quote:
et si j'ai que 16ans ca passe ?

A la derniere (pour ceux qui y etaient) il y avait du monde de mon age ou c'etait mini 20 ans ?

Merci

Bah disons que c'est un peu les soirée parisiennes donc c'est moyenne d'âge effectivement un peu plus âgé.
Mais bon ça n'empêche pas que ce soit des gens bon esprit, si toi tu l'es aussi

Old Post May-17-2004 07:52  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Soirée Progressive House-Vendredi 21 Mai-Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance 1994 Track [2016] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBerlinnium - "We Love Berlin" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:34.

Forum Rules: