Originally posted by Sand Leaper
Godt initiativ, men tviler på at Swamper vil ta imot pengene. Vet at han har en prinsipp sak på at han driver denne siden fordi han synes det er morro og at han har nektet å be om penger på noe som helst vis, og at han den dagen han trenger penger for å drive siden vil ta den ned.
Men for all del, er verdt et forsøk, men dere bør nok spørre mannen selv før dere begynner å donere.
jag tror han vill ha pengar iaf, är ju fortfarande inte som att han ber om det, mer som att vi ger det som en uppskattning
May-17-2004 14:29
sztation
tranceaddict
Registered: May 2004
Tänk om doneringen ger att swamper får ett mersug och vill ha mer pengar.. och då får han kanske inte det o då tar han ner sidan.
May-17-2004 14:39
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Godt initiativ, men tviler på at Swamper vil ta imot pengene. Vet at han har en prinsipp sak på at han driver denne siden fordi han synes det er morro og at han har nektet å be om penger på noe som helst vis, og at han den dagen han trenger penger for å drive siden vil ta den ned.
hmm....okej du... får skriva ett pm till han. men hoppas inte den dan kommer då, när han beslutar att ta bort den. hum
quote:
Originally posted by keddo
japp, skulle lätt kunna skänka ett par hundringar, frågan om vi kan lite på glorie ?
jag visste att den här diskussionen skulle komma upp Men som sagt.. vi kan ta någon annan person som står för en ev. insamling.
quote:
Originally posted by Dioxys
Jenny är väl en utav de mest ansvarsfulla människor på det här forumet och jag litar fullständigt på henne.. Om jag känner henne rätt så tror jag heller inte hon nånsin ens skulle ha hjärta å tänka på att ta pengarna själv!
tack för de fina orden rikard. de värmer
May-17-2004 15:09
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
japp, skulle lätt kunna skänka ett par hundringar, frågan om vi kan lite på glorie ?
quote:
Originally posted by Glorie
jag visste att den här diskussionen skulle komma upp Men som sagt.. vi kan ta någon annan person som står för en ev. insamling.
Visst kan man tänka sig vara med, framförallt då man slipper krångla med PayPal och liknande
May-17-2004 19:48
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
jag skänker gärna 100kr
May-17-2004 20:33
beaversweede
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
klart man skänker en slant
May-17-2004 20:47
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
e en skön ide men se till å kolla med swamper först så vi slipper återbetalningsproceduren ifall han inte vill ta emot dom
sen kan jag bara säga som rikard, om det är någon det går att lita på här så är det Glorie, finns inte en chans att hon skulle ta ett öre av dom där pengarna till sig själv
batteries not included.
- dave
May-17-2004 21:57
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by cviper
framförallt då man slipper krångla med PayPal och liknande
hmmm vill jag ha krångel med paypal? andrew för faen... ne..men hmm... se va som händer.
snällaaaa killar det var här då hysterix, vizay och nobben
i vilket fall så skicka ja pm till webmonstah och fråga om han tog emot donations. Här e vad han svarade.
Re: question
"I do accept them but I don't set up a page asking for donations because then people think I'm making a killing $$ wise from them and it does more harm than good...