|
| quote: | Originally posted by Wildfir3
heel erg simpel, en misschien ook wel 'zo' te horen als ge derop let, maar 'k zou graag wel eens weten hoe ge nu juist een lied opbouwt volgens de regeltjes (als er al vaste regeltjes zijn)
kzeg maar iets:
1. opbouw 32 beats lang
2. break 12 beats lang
3. slot 32 beats lang
Ik weet ook wel da veel te kort is enzo hoor, is maar om een gedacht te hebben |
Ik zal met onze Steven beginnen aangezien hij erop aandringt 
Er zijn geen echt vaste regels van hoe een track moet opgebouwd worden. Doe maar zo lang of kort dat je wilt, je moet juist telkens op of afbouwen per 4, 8, 16, 32...
Zo goed?
Anyway, hardware...
Ik veronderstel dat je vroeger niet naar de muziekschool gegaan bent?
Ik zou moest ik u zijn een synth kopen (niet per se een dure) die een beetje een goeie variatie geluiden heeft. Ik veronderstel dat je iets trance-achtig wil maken dus zal de melodie het belangrijkste zijn. Ik weet natuurlijk niet hoe uw financiële situatie is, maar Yamaha vind ik persoonlijk de beste in combinatie geluid/budget. Koop alleszinds niks die minder dan 62 toetsen heeft, je zal op den duur hoge noten en bassen willen maken en die is hiervoor wel handig. Als je dan toch veel te veel geld hebt zou ik toch een Korg pakken, persoonlijk vind ik de Triton workstation het beste dat er is, maar er hangt een prijsje aan.
Dus, koop een Yamaha en pruts erop los...
Last edited by Jakhira on May-24-2004 at 18:29
|