Originally posted by kurtis b
Zodra de locatie 100% zeker is, wordt hij hier aangekondigd. Er is wel een grote waarschijnlijkheid dat het Café d'Anvers wordt.
Heb jij toevallig iets te maken met de organisatie van E-motionz Kurtis? Moest dat zo zijn: Get Ozgür Can over here!!
Originally posted by Jasperovitsj
Heb jij toevallig iets te maken met de organisatie van E-motionz Kurtis? Moest dat zo zijn: Get Ozgür Can over here!!
I second that
May-19-2004 13:00
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Ik ben d'r waarschijnlijk ook wel bij, netzoals veel NL-TA's.
Het schijnt toch echt in de Versuz te zijn hoorde ik........
Vanavond eerste de Involver Tour in Amsterdam, met Sasha, Sander K. en Stef Vrolijk........heeeeeeeeerlijK!
May-22-2004 09:22
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
ik was normaal van plan 20 juli naar tiesto te gaan @ illusion beach ... maar had al beetje schrik dat het er daar stampvol ging zitten (+ geen aangenaam publiek)
en Sasha spreekt me ook wel aan
heb hem nog maar 1 keer heel ff aant werk gezien en wil hem nu wel eens volledig live meemaken & hij komt ook niet al te vaak naar belgië ...
denk dat het sasha zal worden (best wel fun met nl TA's )
[Dus op dinsdag 20 juli 2004 komt Sasha in belgië draaien ter promotie van zijn GU CD. De warming up zou gedaan worden door CP, afsluiten zal Peter Novak en dit alles gaat door in Café D'anvers (dus niet Versus). Het zou de bedoeling zijn om een beperkt aantal mensen binnen te laten dus het mag niet té druk worden. Wat betreft tickets is er nog geen info...
May-25-2004 20:44
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
CP ook nog is erbij, zalig!!
Bedankt voor de info Snuggle!
Nu zien dat ik zéééker tickets kan bemachtigen, I wouldn't want to miss this for the world...