hoppas att det börjar komma sånt till sverige också... behövs verkligen, 20.000 pers är aldrig fel
hur är det i danmark? är där inte lite ibland?
Sep-03-2001 17:58
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Det är ju sant.....Man kan ju åka över till köpenhamn om man vill.....Gjorde det förra veckan och så Tiesto på gorgeous.....Och det rocka fett....Lite skillnad när det gäller Danmark och svergie på att ha partyn.....
Sep-03-2001 18:00
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
ahh tiesto, det är aldrig fel
såg också honom i danmark, roskilde festivalen
Sep-03-2001 18:02
x-dream
Kurai is my slave!
Coolt.....Ett par kompisar såg honom oxå på roskilde....Kanske ska åka till helsingör den 28-29 sept....Är lite party där då....
Sep-03-2001 18:37
Johan (DJ Irish)
dj bum
Registered: Aug 2000
quote:
Originally posted by reveal ahh tiesto, det är aldrig fel
såg också honom i danmark, roskilde festivalen
Tjena,
Också från Lund faktiskt
Tiesto på Roskilde var verkligen inte illa. Någon som såg honom på Club Gorgeous i köpenhamn förra onsdagen?
För er som håller till runt Lundatrakten kan jag rekommendera Integrate festen på Mejeriet nu den 8:e (blandning av Trance, House Techno och DnB på två dansgolv) (www.integrate.nu)
Här vare en stabil STHLm:are för hela slanten
chill yao
Sep-03-2001 19:19
mindshooter
Neverchanging avatar
quote:
Originally posted by TeeHawk Här vare en stabil STHLm:are för hela slanten
chill yao
Och var i sthlm är du då
Själv bor man i bagarmossen betongen......
fan men hur många kommer om paraden äger rum?
Sep-03-2001 20:34
[A|ienFactory]
trancEaddict in JAIL
Registered: Dec 2001
Vad är åldersgränsen på Gorgeous???
Om Ferry dyker upp där igen, så drar jag nog dit. Visst, det är bra många timmar att åka till Köpenhamn (Bor i Norrköping), men det är det värt....
Sep-03-2001 20:40
reveal
always in the mix
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Tjena,
Också från Lund faktiskt
Tiesto på Roskilde var verkligen inte illa. Någon som såg honom på Club Gorgeous i köpenhamn förra onsdagen?
För er som håller till runt Lundatrakten kan jag rekommendera Integrate festen på Mejeriet nu den 8:e (blandning av Trance, House Techno och DnB på två dansgolv) (www.integrate.nu)
afan, har hört dina mixar på DI (?)
var i lund är du?
och jepp, jag är student
Sep-03-2001 20:53
reveal
always in the mix
ok, läste just om Amnesia! faan va glad jag blev!!!! jag har länge klagat över att det inte finns nåt aktuellt trance-ställe, samt att nationerna spelar mest skit! lätt att jag kommer!!! hoppas verkligen att det kommer att fortsätta att vara ett återkommande arrangemang
synd att det inte är uplifting/epic... men detta är ju ett steg i rätt riktning
Last edited by reveal on Sep-03-2001 at 21:41
Sep-03-2001 21:10
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Svenska Trance freaks???
Hej!
Nåt som kan vara värt att vänta på är Ministry of sound i början av December...(ok ett jävla tag dit men men...) Det spelas inte ren trance men det är bra publik och musik ändå. Du kan föreslå vilka som ska spela genom att maila [email protected] med namn på djs som du skulle vilja ha på festen.
Annars så finns det inte mycket i denna vackra land... Fast skönaste trance kan du dansa till på TIP TOP när Eddie spelar!!!
Kram till er alla
//Gaby
Sep-04-2001 11:33
mindshooter
Neverchanging avatar
Ehm...hur kommer det sig att det för en vecka sen bara fanns typ 3 svenska medlemmar och nu helt plötsligt har typ 4 nya registrerat sig och börjat promota olika partyn här?
Duskussionen handlar om Paraden i sthlm och vilka som ska gå....har fortfarande inte fått något svar på det..