Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto krijgt een lintje
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54
De lintjesregen is een traditie die wat mij betreft ook kan worden afgeschaft. Maar gezien de hoeveelheid onzinnige lintjes er aan bekende Nederlanders worden gegeven de laatste tijd, vind ik dat Tijske het wel verdiend heeft tov andere BNN'ers.

Helemaal mee eens. Lintjes zijn onzinnig. Bekende nederlanders verdienen het vaak niet vind ik. Geef d'r meer aan vrijwilligers etc mensen die echt wat betekenen.

Op de voorkant van (naam vergeten van de krant) een of andere krant werd de vergelijking gemaakt met de beatles die ook 'ooit op het dak van een hotel ofzo wat hadden gedaan' Gaat nergens over.

Old Post May-21-2004 17:07 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Op de voorkant van (naam vergeten van de krant) een of andere krant werd de vergelijking gemaakt met de beatles die ook 'ooit op het dak van een hotel ofzo wat hadden gedaan' Gaat nergens over.

En jij zei gisteren dat Armin gehyped werd de laatste tijd, het hypen van Tiesto is op dit moment op zijn hoogte punt. Als Tijske een scheet laat komtie op het journaal tegenwoordig

Down-Under was da bomb

Old Post May-21-2004 17:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Tiesto is geen hype, tiesto is een blijver

Old Post May-21-2004 17:20 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Asperge

Dat zei ik ook ja
Maar het is WEL overdreven

Old Post May-21-2004 17:27 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat zei ik ook ja
Maar het is WEL overdreven

Weet ik, dan kan ik dat nog ook wel vinden

Old Post May-21-2004 17:40 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:

Ik heb ook nooit gezegd dat Tiesto geen blijvertje is, want dat issie zeker wel en vooral in de dance-scene. Maar wat ik probeer te zeggen is dat alle media-aandacht van de laastste tijd de "hype" omtrent het persoontje Tiesto alleen maar groter maakt. En deze aandacht is zo nu en dan wel een beetje overdreven als je het mij vraagt.

Aan de andere kant is het ook wel logisch, want als een Nederlander ergens de beste in is van de werled, dan ben je het helemaal in Nederland en sta je in de spot-light. Als je éénmaal niet meer de beste bent, dan ben je vaak gelijk een nobody en dan heeft de media geen aandacht meer voor je. Kijk maar naar sporters, halen ze titels zijn ze het helemaal, als je een keer verliest ben je loser en krijg je vaak de hele shit over je heen. Typisch Nederlands.

Down-Under was da bomb

Old Post May-21-2004 18:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik heb ook nooit gezegd dat Tiesto geen blijvertje is, want dat issie zeker wel en vooral in de dance-scene. Maar wat ik probeer te zeggen is dat alle media-aandacht van de laastste tijd de "hype" omtrent het persoontje Tiesto alleen maar groter maakt. En deze aandacht is zo nu en dan wel een beetje overdreven als je het mij vraagt.

Maar volgens mij is hij erg populair onder het 'grote publiek'... De meeste tranceaddicts vinden Tiesto steeds minder naar mijn idee...

Old Post May-21-2004 18:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magic83
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by FunkySimon
Ik vind dat frans het wel verdiend heeft.

Ik vind zijn muziek ook niet goed, maar het gaat om het positieve gevoel dat iemand overbrengt op een grote groep mensen.

Der zijn nu eenmaal veel mensen met verschillende smaken, en wat Tiesto in het gelredome doet, doet Frans net zo goed in Ahoy. En dus heeft hij net zo goed "recht" op een lintje als Tiesto.

Ach joh, ik vind het allemaal geen lintje waard. Bewijs je land eens een echte dienst zoals mensen uit het leger ofzo.

Old Post May-21-2004 19:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magic83 Click here to Send Magic83 a Private Message Add Magic83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Magic83
Ach joh, ik vind het allemaal geen lintje waard. Bewijs je land eens een echte dienst zoals mensen uit het leger ofzo.

Dat vindt ik ook een beetje een kromme vergelijking, nu net met Irak, maar oke

quote:
Weet ik, dan kan ik dat nog ook wel vinden

Dat zeg ik toch ook niet aap

Old Post May-21-2004 20:01 
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by FunkySimon
hehe laat tiesto ff een jaartje irak meepakken

"helaas zal het aankomende tiesto in concert moeten worden afgezegt! Zijn manager deelde ons mee: we cancellen de show omdat tiesto in zijn save-iraq-tour door boze fan een kogel heeft moeten opvangen in zijn achterwerk. na 2 uur operatie is de kogel teruggevonden, echter met de heer tijs verwest zelf gaat het minder: "als ik aanzet op het toilet heb ik het gevoel alsof mijn vriendin me aan het penetreren is het een hele grote voorbind dildo" al dus tiesto."

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-21-2004 20:18  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Magic83

heb paar vrienden in het leger, 2 daarvan zijn in irak geweest. heb zker respect voor ze, die militaire training was voor sommige geen makkie. Maar hoor weleens wat inside information hoe het leger intern geregeld wordt en dan kan ik toch wel zeggen dat het geld weggooien is. jezus wat een kromme organisatie waar dus echt allllleeeees langselkaar heen loopt! Daardoor heb ik zoiets van opdoeken die handel. natuurlijk sommige mensen die echt in actie komen die bewijzen een echte dienst voor nederland. Maar de onderhoudteams achter de soldaten dat zijn de echte lamballen. kan genoeg voorbeelden geven.

Kijk aan ene kant kan je zeggen dat heel konigshuis en dat lintjes gedoe ouderwets is. Toch kan je zeggen dat als je zn lintje ontvangt je waardering krijgt voor wat je voor nederland betekend.

In Tiesto zijn geval verdient hij het natuurlijk. Jarenlang hard gewerkt en als je in sommige landen het over Nederland hebt dan komt na wiet, amsterdam, johan cruijf de naam tiesto naar voren. Dat wil toch wat zeggen, het is helemaal bijzonder als je bekijkt dat 10 jaar terug de housescene nog werd bekeken als een kortstondige hype, nu krijgt een dj een lintje. Men laat dus zien dat vanuit een hoger niveau er waardering is voor wat tiesto heeft gedaan.

Old Post May-21-2004 22:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Krijgen wiet telers, kaasboeren en tulpen planters ook een lintje dan?

Old Post May-22-2004 09:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto krijgt een lintje
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:03.

Forum Rules: