Bara jag som tycker det hela börjar gå till överdrift nu?
___________________
Going... Going...
May-20-2004 19:01
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
Nja på den ena sida har du rätt.
Dock finns det flera stora pop-artister i Holland som fick samma dekorationen. Då får Tiësto inte vara en undantag tycker jag.
Annars tror jag att artister egentligen inte alls borde få dekorationer för att de är egentligen för folk som verkligen gör något för människor. (Typ invandrar, hemlösa, fattiga, osv, osv).
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by AC.
Bara jag som tycker det hela börjar gå till överdrift nu?
Nja, det kanske börjar bli lite hypat kring tiesto, men man måste också komma ihåg att trancescenen aldrig hade varit den den är idag om det inte hade varit för Tijs, så jag tycker han förtjänar all credit i världen.
___________________
insignificant cor member alliance
May-21-2004 01:07
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Re: Re: Tiësto har blivit adlad
quote:
Originally posted by Glorie
Jag skulle inte vilja heta Rutten i efternamn
Haha.. Precis vad jag tänkte...
May-21-2004 01:26
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by AC.
Bara jag som tycker det hela börjar gå till överdrift nu?
Håller med!
Han må vara en sjuhelvetes bra för trance-scenen, men adel...det föds man till
May-21-2004 01:29
tobo99
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2000
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Håller med!
Han må vara en sjuhelvetes bra för trance-scenen, men adel...det föds man till
Äh, kolla bara på Sir Anthony Hopkins och Sir Sean Connery
May-22-2004 14:04
DjAviander
Simply Addicted
Registered: Sep 2003
Location: New York, NY
Jaja, inte trodde jag det inte, men kan en borgmästare verkligen adla folk?
Trodde att det var Knugafamiljen som bestämde sånt jag. =)
Grattis till Tijs iaf som har gjort sig förtjänt av titeln "Sir".
___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"
Sig shmig, who reads these stupid things anyway?
May-23-2004 20:01
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by DjAviander
Grattis till Tijs iaf som har gjort sig förtjänt av titeln "Sir".
Tror bara att det är inom det brittiska väldet som man får titeln "Sir", men jag är inte 100
___________________
man with no sig
May-23-2004 20:27
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
Såvitt jag vet är sin titel nu "Officier" som betyder "Officer" på Engelska.
quote:
Originally posted by DjAviander
Jaja, inte trodde jag det inte, men kan en borgmästare verkligen adla folk?
Trodde att det var Knugafamiljen som bestämde sånt jag. =)
Inte här. Drottningen är för upptagen att syssla runt med såna saker
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
lite intressant att en man som enligt ryktena inte gjort något själv är den som blir adlad
vet iofs inte hur mycket sanning det ligger i dom ryktena men jag har hört det från så många olika håll och från en del personer som faktiskt borde ha ganska bra koll på det så det skulle inte förvåna mig om det stämmer.
hur det än ligger till med den saken så ere lite coolt att bli adlad för att man spelat så stor roll för dansmusiken, fast jag tycker fan armin e mer värd adling i så fall
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.