Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het officiële EK 2004 topic
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Muppet
animal



Registered: Apr 2001
Location: Holland, Vught

quote:
Originally posted by Pumaz
Ik zou zeggen veel geluk

1-0



wie is er ook al weer niet bij in portugal


___________________

Old Post May-30-2004 15:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppet Click here to Send Muppet a Private Message Add Muppet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!



Registered: Nov 2003
Location: Renaissance

De rugnummers van het Nederlands Elftal voor het EK in Portugal zijn als volgt:

1. Edwin van der Sar
2. Michael Reiziger
3. Jaap Stam
4. Wilfred Bouma
5. Giovanni van Bronckhorst
6. Phillip Cocu
7. Andy van der Meyde
8. Edgar Davids
9. Ruud van Nistelrooy
10. Patrick Kluivert
11. Rafael van der Vaart

12. Roy Makaay
13. Sander Westerveld
14. Wesley Sneijder
15. Frank de Boer
16. Marc Overmars
17. Pierre van Hooijdonk
18. John Heitinga
19. Arjen Robben
20. Clarence Seedorf
21. Paul Bosvelt
22. Boudewijn Zenden
23. Ronald Waterreus

Hopelijk betekent dit niet dat Kluivert / V. Nistelrooy het aanvalsduo vormen... Ook heb ik weinig vertrouwen in Bouma op het hoogste niveau. Naast Stam komt Nederland verdedigend gewoon tekort (Reiziger en v. Bronckhorst zijn verdedigend ook niet heel sterk). Mijn basisopstelling zou er daarom zo uitzien:

1. V.d. Sar
2. Reiziger
3. Heitinga
4. Stam
5. v. Bronckhorst
6. Davids
7. Cocu
8. Sneijder
9. V. Nistelrooij
10 V.d. Vaart
11 Robben

Met Heitinga een extra echte verdediger, Sneijder voor de steekbal (ipv gedraaf van V.d. Meijde), Robben voor dreiging vanaf links en v.d. Vaart achter v. Nistelrooij (die nu niet in de weg wordt gelopen door Kluivert)! Cocu en Davids veroveren de ballen op het middenveld en kunnen de rest goed laten voetballen. Reiziger en v. Bronckhorst kunnen af en toe inschuiven...

Zo zie ik NL iig de poule doorkomen, anders heb ik er een hard hoofd in

Laat jullie horen 16 miljoen bondscoaches Wat is jullie basiself...?

Old Post Jun-03-2004 15:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression



Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere

--------------- v.d. Sar ---------------
----------------------------------------
-- Reiziger - Stam - Heitinga - Zenden -
----------------------------------------
Sneijder - Davids - v.d. Vaart - Robben
----------------------------------------
------ v. Nistelrooij -- Makaay --------

* Makaay is duizend keer gevaarlijker dan Kluivert
* Als Robben niet fit is, dan Cocu of Overmars daar
* v.d. Vaart schuin voor Davids (geen zin om dat te tekenen)
* zelfde voor Heitinga en Stam
* v. Hooijdonk als breekijzer achter de hand
* bij gebrek aan Kezman in mijn sterrenteam mag dit keer Seedorf het stadion schoonmaken achteraf


___________________

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Jun-03-2004 15:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict



Registered: Feb 2002
Location: Amsterdam (NL)

Gelukkig heeft Advocaat eindelijk ingezien dat Makaay op dit moment gewoon naast Van Nistelrooij in de basis hoort. Jammer voor Kluivert, maar die is op dit moment hopeloos uit vorm. De keus tussen Sneijder en Seedorf is best een moeilijke. Sneijder is natuurlijk tweebenig en heeft een geweldig schot. Seedorf is fysiek sterker en is technisch heel sterk. Seedorf zou eventueel ook nog op de plek van Van Der Vaart kunnen. Die speelt ook niet bijzonder sterk op het moment.

Basiself wordt dan dus:

1 Van Der Sar
2 Reiziger
3 Heitinga
4 Stam
5 Van Bronckhorst
6 Cocu
7 Sneijder
8 Davids
9 Van Der Vaart
10 Van Nistelrooij
11 Makaay

Met een 4-3-3 opstelling moeten Robben en Van Der Meyde op de flanken en moeten Makaay en Cocu/Sneijder opgeofferd worden. Beetje afhankelijk van de tegenstander, omdat Cocu meer controlerend is dan Sneijder.


___________________

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Jun-03-2004 15:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST



Registered: Dec 2001
Location: Holland

Doel: Van Der Sar
Verdediging: Reiziger, Stam, Heitinga, Van Bronckhorst
Middenveld: Sneijder, Cocu, Davids, Robben
Voorin: Van Nistelrooy, Van Der Vaart

Verdedigend blok voor de verdediging met Cocu en Davids. Robben op de vleugel, Sneijder iets meer gecontroleerd.

Old Post Jun-03-2004 15:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

Mijn opstelling:

--------------- v.d. Sar ------------
-------------------------------------
-- Reiziger - Stam - Cocu - Zenden --
-------------------------------------
----------------Davids---------------
---Sneijder------------------Robben--
--------------v.d. Vaart-------------
-------------------------------------
------ v. Nistelrooij -- Makaay -----

Alle ballen op v. Nistelooij en Makaay!
Als er dan geen doelpunten meer vallen, dat weet ik het niet meer!
3 mensen erachter die ook echt voor assists kunnen zorgen en zelf ook erg doelgericht zijn en Robben als extra wapen met z'n dribbels.
Davids als controlerende middenvelder. Cocu als inschuivende verdediger, want langs Stam komt toch niemand 2 snelle backs voor zowel aanvullende impulsen als voor defensieve correcties.

Old Post Jun-03-2004 16:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict



Registered: Feb 2002
Location: Amsterdam (NL)

quote:
Originally posted by Djeebie
Gelukkig heeft Advocaat eindelijk ingezien dat Makaay op dit moment gewoon naast Van Nistelrooij in de basis hoort. Jammer voor Kluivert, maar die is op dit moment hopeloos uit vorm.


Ik kan m'n woorden weer terugnemen

Advocaat heeft namelijk gezien dat Makaay en Van Nistelrooij op de training niet heel goed kunnen samenspelen. Gelukkig kunnen een uit vorm zijnde Kluivert en Van Nistelrooij dat wel. Dat hebben ze namelijk in het verleden al bewezen


___________________

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Jun-04-2004 17:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!



Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands

Na de werkelijk uitstekende prestatie gister tegen Ierland heeft Dick besloten dat er tegen Duitsland 4-3-3 gespeeld gaat worden. Dus met één echte spits, die hopelijk niet 'Kluivert' heet...
Ander positief nieuws: Seedorf heeft een hamstringblessure en mist mogelijk het EK. Als Bouma nou ook nog even geblesseerd zou raken zijn we daar tenminste ook vanaf, omdat onze bondscoach hem om onduidelijke redenen toch steeds maar weer blijft opstellen...

Old Post Jun-06-2004 08:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Massive84
Old Relic



Registered: Jul 2003
Location: Sequence Realm

nu wordt het toch tijd dat we winnen.

Maar om eerlijk te zeggen, ik vind gelijk een start tegen duitsland wel kut, beter toch eerst tegen een makkelijk tegenstander om misschien te winnen en wat zelfvertrouwen te krijgen.

tja maar afwachten.


___________________
quote:
Originally posted by Octanesyco
Greetings. My name is Casey. You can call me Moose.
-Moose

Old Post Jun-06-2004 15:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Massive84 Click here to Send Massive84 a Private Message Add Massive84 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

wat ik niet snap is het volgende:

hoe vaak heeft advocaat het duo kluivert-van N geprobeerd???
zker 10 keer! waarvan het 1 keer lukte. waarom blijft ie het dan toch proberen??????????

na 6 keer had ie moeten zeggen: dit gaat niet werken jongens. Nu hebben ze 0 oefenwedstrijden meer en een opstelling die nog niet geprobeerd is, althans niet echt recent!

langzamerhand heb ik nog minder vertrouwen in de trainer dan in de spelers!!!!!


___________________

Old Post Jun-06-2004 17:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!



Registered: Nov 2003
Location: Renaissance

Nederland - Ierland B 0-1
Het zal mij benieuwen wat Dick in het vliegtuig naar Portugal bedenkt om die Duitsers te bestrijden. Nu gooit hij 'de ruit' weer overboord en gaat Nederland zeker weer met vleugels spelen. Er staat dus volgende week een lekker ingespeeld team in Portugal Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in...gelukkig werd Duitsland ook weggespeeld door Hongarije en kon Letland niet winnen van Azerbeidjan. Dus misschien toch nog een kansje om de poule door te komen, maar daarna is het snel afgelopen vrees ik

Old Post Jun-07-2004 07:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by Matthijs
Na de werkelijk uitstekende prestatie gister tegen Ierland heeft Dick besloten dat er tegen Duitsland 4-3-3 gespeeld gaat worden. Dus met één echte spits, die hopelijk niet 'Kluivert' heet...
Ander positief nieuws: Seedorf heeft een hamstringblessure en mist mogelijk het EK. Als Bouma nou ook nog even geblesseerd zou raken zijn we daar tenminste ook vanaf, omdat onze bondscoach hem om onduidelijke redenen toch steeds maar weer blijft opstellen...


ik vond seedorf de beste man van het veld tegen ierland. Die gaf tenminste nog is een steekpassje waaruit wat gevaar kwam. En die bouma is inderdaad een aanfluiting.. Dan nog liever de Boer

Old Post Jun-07-2004 21:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het officiële EK 2004 topic
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrack played by little louie vega [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playback040 - "Ibiza Dreams" (Lost Witness Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:29.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!