|
even tussendoor: ik ben niet degene die deze stelling bed8 heeft ofzo, het is iets wat ik las.
en verder vind ik niet dta trance commercieel is, zoals iemand zei. trance was pakweg een jaar geleden nog niet bekend, dus het is gewoon commercieel Gemaakt, net als Hardcore (dat nu weer underground is en alleen die-hard fans heeft overgehouden > goede zaak).
misschien gaat he took wel zo met trance en is techno het volgende slachtoffer van de commercie (lijkt me sterk, maar ik had het ook niet van trance vermoed 2 jaar geleden).
en techno, ach, kun je ongetwijfeld lekker op uit je dak gaan, maar ik heb tog echt een vette tune nodig om even lekker uit em dak te kunnen gaan.
hooi
Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day
|