 |
|
|
|
 |
DJ-BON_v2
tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Tel Aviv, Israel
|
|
|
| quote: | Originally posted by LA©
אהה...
ואני לא יודעת אם המידע שגיל (בלו דרגון)כתב נכון...
אני רק זכרתי שקראתי את זה אצלו...
אבל יש מצב טוב לדעתי שמנה באמת עולה 20 ש"ח |
המחירים הם בסדר גודל 20 ש"ח לא באמת 20 ש"ח...
הרי סך הכל זה כמה עשרות מסעדות שלכל אחת דוכן לכל אחד מחירים אחרים..
אבל באמת זה סדר גודל 20 שקל
|
|
May-30-2004 20:17
|
|
|
 |
 |
DJ-BON_v2
tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Tel Aviv, Israel
|
|
|
אני הולך לשם עכשיו =))))
מתרגש!!!!!!
|
|
May-31-2004 17:05
|
|
|
 |
 |
DJ-BON_v2
tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Tel Aviv, Israel
|
|
|
| quote: | Originally posted by markfeldman
בתיאבון !
ספר איך היה... |
אז ככה קודם כל מפוצץ!!
דבר שני - שווה!!
דבר שלישי - באמת רוב המנות עולות 20 בדיוק, לפעמים 15 (תלוי בגודל).. מדהים!!
יש ייצוג מכל מיני מסעדות - וייטהול ברוהאוס למון-גראס אדוארדו וינגס'נ'ציפס מיקה פפגאיו אל-גאוצ'ו טנדורי ועוד המון המון המון דברים
אישית אכלתי בוייט-הול כנפיים היה נחמד מאד
אכלתי צ'וריסוס בפאפאגאיו והיה נחמד..
אה ויש שם בירות - שני העיקריות שאני ראיתי זה דוכן גדול מאד של קרלסברג/טובורג שאתה יכול לקנות חצי ליטר בכוס פלסטיק בעשר שקל או כוס זכוכית חצי ליטר שאפשר למלא עוד פעם ז"א סה"כ ליטר ב25 שקל או כוס זכוכית של ליטר שאפשר למלא פעם אחת (ז"א ליטר) גם ב25 שקל
אני אישית הלכתי לדוכן של בק'ס וקניתי בעשרים שקל כוס חצי ליטר שאפשר למלא עוד פעם... אבל הייתי כבר מלא אז לא מיליתי אז עדיין יש לי את הקופון פעם הבאה אני פשוט אביא את הכוס והקופון ואקח עוד חצי ליטר =)
יש עוד מלא דוכנים שלא הספקתי לטעום...
במילה אחת - שווה!!!!!!!
|
|
May-31-2004 20:43
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:52.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|