טוב כמו שבטח שמתם לב גם אני כבר לא כותב פה כמו בעבר
אז נכון שאני קורע תתחת עם המון שעות עבודה
אבל בראסמי המחשב שלי פשוט לא זז
כנראה שיש לי איזה וירוס
לא חמור כמו טלטול אבל עדיין...
הכל זז לאט רצח
מליון פופ אפים נפתחים סתם בלי קשר...
קיצר גם אני ילך על פירמוט
אבל מאחר וכל חודש אני צורב חלק מהכונן לאמ פי
אז כנראה שישאר לי משהו כמו 6-7 דיסקים לצרוב לפני הפירמוט
אז לא כזה סיפור
חוץ מזה ש...אני כסזה מעאפן במחשבים שאני צריך שחבר יבוא ויפרמט לי..
לא נורא
מיכאל... צפה להטרדות בקרוב אם יהיו לי בעיות עם המחשב
בכל מקרה שלא תחשבו שאני שכחתי אותכם חברה
כל לילה יש לי לפחות חלום אירוטי אחד על תפוחי אדמה שאריק מתחיל איתם בימי שישי
אז נשתמע...
סוף שבוע הזה נראה לי אני מפרמט
ואם לא...
אז כוס אמק
נביא אותה באיזה ישיבה סבלנית רצח על המחשב ונפסטט קצת בפורום
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
תודה תודה על הטרחה
אבל
אחי פיקססו לי את השיחזור הסוקט מהתמיכה של הבזק וואו...
ניסיתי - לא עזר...
נ''ב: אתמול בלילה מעשה פירמוט עם ההתקנה מחדש של החלונות...
עכשיו צריך רק לשבת ולהעתיק ולהתקין את כל מה שצרבתי על 9 דיסקים...כן בסוף יצא 9...כי מחקתי הרבה דברים לא קשרוים...
טוב מקווה לדבר איתכם בקרוב...
אה ועוד משהו יכול להיות לא קשור אבל עדיין :מישהו החליט להפגש שאיזה פאב סוף שבוע זה?
אם כן אז תפתחו את הנושא הזה שנדע מה נסגר... יאללה אוהב את כולכם אחים שלי...סוף שבוע מטורף שיהיה לכולנו
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Jun-03-2004 15:11
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound
Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
וואי איזה סרטים כשקורה משהו כזה...זה היה לי לפני כמה חודשים והייתי צריך לפרמט אבל למזלי יש לי 2 כוננים אז פירמטתי רק את כונן סי ולכונן השני העברתי את כל המוסיקה
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Jun-03-2004 18:06
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
quote:
אה ועוד משהו יכול להיות לא קשור אבל עדיין :מישהו החליט להפגש שאיזה פאב סוף שבוע זה?
אם כן אז תפתחו את הנושא הזה שנדע מה נסגר
Originally posted by markfeldman
מה הקישורים האילו עושים ?
mark ze bemikre im esh'cha baia behagdarot hareshet/internet ve kadome...yoter nahon - ze bishvil leshach'zer et harishumim mesuyamim ba'register hak'shurim le internet kmo winsock2/winsock...
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Jun-03-2004 21:34
Eitan E
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
Location: rehovot
quote:
Originally posted by markfeldman
סיכמנו על רחובות / לה-מורס.
מתאים בלה מורס קרוב לבית
איזה יום\שעה?
___________________
vandict
Jun-03-2004 21:37
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
quote:
mark ze bemikre im esh'cha baia behagdarot hareshet/internet ve kadome...yoter nahon - ze bishvil leshach'zer et harishumim mesuyamim ba'register hak'shurim le internet kmo winsock2/winsock...
הבנתי. נזכור את זה לעת צרה.
quote:
מתאים בלה מורס קרוב לבית
איזה יום\שעה?
יום שישי הקרוב, 23:00 ככה ?
Jun-03-2004 21:46
Eitan E
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
Location: rehovot
quote:
Originally posted by markfeldman
הבנתי. נזכור את זה לעת צרה.
יום שישי הקרוב, 23:00 ככה ?
אני ככל הנראה שם אני רק
מקווה שאני לא יהיה הרוג מהכדורגל של יום שישי
צריך לבדוק גם איזה סוג ערב זה כי יש ערבים לפעמים שזה 24+ וכדומה
מי שמצטרף שירשום את עצמו כאן
___________________
vandict
Jun-03-2004 22:06
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
quote:
אני ככל הנראה שם אני רק
מקווה שאני לא יהיה הרוג מהכדורגל של יום שישי
צריך לבדוק גם איזה סוג ערב זה כי יש ערבים לפעמים שזה 24+ וכדומה
מי שמצטרף שירשום את עצמו כאן
לא נראה לי שיש הגבלה בלה-מורס. בטח שלא בימי שישי.
בכל אופן אני אשמח לבוא.
Jun-04-2004 11:33
Eitan E
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
Location: rehovot
quote:
Originally posted by markfeldman
לא נראה לי שיש הגבלה בלה-מורס. בטח שלא בימי שישי.
בכל אופן אני אשמח לבוא.
כרגע לא נראה לי שאני יבוא
אין הרבה אנשים שיבואו וגם יש לי תוכניות אחרות
___________________
vandict
Jun-04-2004 18:14
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by Eitan E
כרגע לא נראה לי שאני יבוא
אין הרבה אנשים שיבואו וגם יש לי תוכניות אחרות
?איפה אתה בא אז? מועדון, משהו...
יווווו אני משתגע - אני וחבר לא יודעים לאן לבוא...
רוצים איכות יש מצב נבוא לטי אל וי....אני יודע שזה אפאפאפ אבל על זין שלי העיקר שיהיה ניו יורק איכותי...
אבל זה לא בטוח - נראה אם יהיה לנו אומץ... ...תאמת הינו באים אם היו באים עוד אנשים... ככה פשוט רק שנינו
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit