|
Re: Re: Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Sorry dat ik dit nu 'bot' ga zeggen, maar:
Heb je een stuk gewapend beton voor je hoofd??
Volgensmij snap je een paar dingen niet... Heb je je eigen oude topic gelezen??? Lijkt me handig om eerste de reacties te lezen op je vorige topic voordat je op POST NEW THREAD drukt.
Je posts druipen van de 'dit is echt het vetste ooit' gehalte, terwijl het hier (waar je je onder 'kenners' begeeft) behoorlijk dom overkomt omdat BT natuurlijk al HEEL LANG bekend is, en hij echt niet nieuw is. OfteweL: verdiep je meer in de muziek |
Als je nou eens zou LEZEN, dan heb je begrepen dat ik BT ook wel kende van "Mercury and Solace" (1999, nota bene!) Ik heb het over de combinatie met Tiesto, jongen!
|