|
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אחלה של מוסיקה מהירה מאוד לופים שחוזרים על עצמם בלי סוף מהיר מאוד ועם בסיס קבוע אשר מורגש תמיד!
אני אוהב את היותר הארד של המוסיקה הזאת ולא את הדיפ!
ומממ...אין לי מושג בגרוש במוסיקה הזאת.
מממ...היום יש מסיבת
Drum n' Bass
של INFUSE
מסיבת יום הולדת שלוש שנים!
אחלה מסיבות יש להם הייתי כבר באיזה 10 בערך וממש כיף!
אחלה מוסיקה חוץ ממשהו אחד שזה
MC'S
יעני ראפרים כאלו מגניבים ששרים ברקע ומזיינים את השכל ואז אתה לא שומע את האלקטרונית וזה מגעיל למה אני שונא ראפ ואני רוצה רק אלקטרונית וזה כלכך הורס!!!
שנה שעברה הייתי בפסטיבל בבודפשט היה שם יום של דראם נ' בסס ניגנו שם גולדי ודילינג'ה והיה סוווווווףףףףףףף!!!!!!
בקיצר היום המסיבה בצופה מסיבה אחת לפני הסגירה של המועדון!
אני מתכנן להגיע!
לעוד פרטים כנסו לכאן:
www.hatzofe.com
ומי שמגיע שידע שזה קהל קשה ומחסן נטוש חחח...גם כן אנדרגראונד! |
כן אני גם רוצה ללכת לזה היום,
אבל נראה לי בכל זאת אני אוותר ומקסימום אלך היום למסיבת יומהולדת של
106FM
בסופהביט,
איזה באסה מלא חברים שלי סוגרים דווקא היום
ואורן תודה על ההמלצה
ומי שהזכיר את
Hybrid, BT, Moby
....
לא לסגנון הזה אני מתכוון...
אבל גם מצויין כמובן
___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
|