Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Drum&Bass זה הדבר
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
THE_BLUE_DRAGON
NATURE ONE 2008



Registered: Oct 2003
Location:

אחלה של מוסיקה מהירה מאוד לופים שחוזרים על עצמם בלי סוף מהיר מאוד ועם בסיס קבוע אשר מורגש תמיד!
אני אוהב את היותר הארד של המוסיקה הזאת ולא את הדיפ!
ומממ...אין לי מושג בגרוש במוסיקה הזאת.

מממ...היום יש מסיבת
Drum n' Bass
של INFUSE
מסיבת יום הולדת שלוש שנים!
אחלה מסיבות יש להם הייתי כבר באיזה 10 בערך וממש כיף!
אחלה מוסיקה חוץ ממשהו אחד שזה
MC'S
יעני ראפרים כאלו מגניבים ששרים ברקע ומזיינים את השכל ואז אתה לא שומע את האלקטרונית וזה מגעיל למה אני שונא ראפ ואני רוצה רק אלקטרונית וזה כלכך הורס!!!

שנה שעברה הייתי בפסטיבל בבודפשט היה שם יום של דראם נ' בסס ניגנו שם גולדי ודילינג'ה והיה סוווווווףףףףףףף!!!!!!

בקיצר היום המסיבה בצופה מסיבה אחת לפני הסגירה של המועדון!
אני מתכנן להגיע!
לעוד פרטים כנסו לכאן:
www.hatzofe.com
ומי שמגיע שידע שזה קהל קשה ומחסן נטוש חחח...גם כן אנדרגראונד!


___________________
NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!!
SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!

Old Post Jun-04-2004 11:48  Israel
Click Here to See the Profile for THE_BLUE_DRAGON Click here to Send THE_BLUE_DRAGON a Private Message Visit THE_BLUE_DRAGON's homepage! Add THE_BLUE_DRAGON to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אחלה של מוסיקה מהירה מאוד לופים שחוזרים על עצמם בלי סוף מהיר מאוד ועם בסיס קבוע אשר מורגש תמיד!
אני אוהב את היותר הארד של המוסיקה הזאת ולא את הדיפ!
ומממ...אין לי מושג בגרוש במוסיקה הזאת.

מממ...היום יש מסיבת
Drum n' Bass
של INFUSE
מסיבת יום הולדת שלוש שנים!
אחלה מסיבות יש להם הייתי כבר באיזה 10 בערך וממש כיף!
אחלה מוסיקה חוץ ממשהו אחד שזה
MC'S
יעני ראפרים כאלו מגניבים ששרים ברקע ומזיינים את השכל ואז אתה לא שומע את האלקטרונית וזה מגעיל למה אני שונא ראפ ואני רוצה רק אלקטרונית וזה כלכך הורס!!!

שנה שעברה הייתי בפסטיבל בבודפשט היה שם יום של דראם נ' בסס ניגנו שם גולדי ודילינג'ה והיה סוווווווףףףףףףף!!!!!!

בקיצר היום המסיבה בצופה מסיבה אחת לפני הסגירה של המועדון!
אני מתכנן להגיע!
לעוד פרטים כנסו לכאן:
www.hatzofe.com
ומי שמגיע שידע שזה קהל קשה ומחסן נטוש חחח...גם כן אנדרגראונד!


כן אני גם רוצה ללכת לזה היום,
אבל נראה לי בכל זאת אני אוותר ומקסימום אלך היום למסיבת יומהולדת של
106FM
בסופהביט,

איזה באסה מלא חברים שלי סוגרים דווקא היום


ואורן תודה על ההמלצה

ומי שהזכיר את
Hybrid, BT, Moby
....
לא לסגנון הזה אני מתכוון...
אבל גם מצויין כמובן


___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post Jun-04-2004 13:25  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
שמעתי ברדיו הזה כמה קטעים ובואנה הטראקים האלה רצים בבי פי אמים מטורפים! נראה לי רק חולי פארקינסון יכולים לרקוד את זה


כן אחי!!
ולפי החזון של פלוצר, היום הזה יגיע ולא כל כך בקטן.
לא אמרתי זה יגיע בעוד 5 או 10 שנה אבל זה יגיע.


___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post Jun-04-2004 14:18  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

quote:
Originally posted by Eitan E
אם אתה שואל אותי יכול להיות שהסצנה תתקדם לקראת דראם אנד בייס כמו שברגע זה רוב האומנים יוצרים פרוגרסיב אבל לא יודע אין לי הרגשה שזה יתפוס בארץ

חוץ מזה אם כבר מדברים על סגנונות אני בזמן האחרון שומע מלא צ'יל וברייקס

כמו שהזכירו פה ברייקס ודראם אנד בייס מאוד נחשבים בארה"ב ויש מקומות שהמועדונים מנגנים רק את זה שם

ועוד משהו הייבריד לפעמים עושה דראם- זה לא הסגנון שלו בד"כ
למרות שאני די מאוכזב מהדיסק האחרון שלו
morning sfci
משהו כזה - אכזבה עצומה לעומת הקודם
וחבל


ברייקס שולט...
הייברד שולט...
אני דווקא מאוד אהבתי את האלבום
Morning Sci-Fi
[ אני חושב ]

יש מצב שהוא עוד נמצא אצלי על המחשב אפילו

Old Post Jun-04-2004 14:49  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Drum&Bass זה הדבר
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help! Song ID ??? [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Look & Feel - "Big Room Drama" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:56.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!