Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > Pour qui pensez-vous voter
Pour qui pensez-vous voter
You do not have permission to vote on this poll.
Conservateurs 2 11.11%
Libéraux 8 44.44%
Bloc 3 16.67%
NPD 3 16.67%
autres 2 11.11%
Total: 18 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Falcon-X
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Et pour les conservateur, en matière de gestion ils sont terrible. Quand les libéraux sont arrivés au pouvoir, 37.6 cent sur chaque dollar d'impôts étaient utilisé pour payé les frais de la dette (intérêts) Paul Martin qui était ministre des finances à alors réussit à diminuer ce nombre à 21 cent par dollar. Donc l'argent des impôts étaient mieux utiliser.

La situation était si mauvaise quand les conservateurs sont partis que le Canada avait une des pires cotes financières et qu'on payait de plus en plus cher pour faire des emprunts. Les coupures dans les services sociaux sont directement la cause des anciens déficits créer par les partis précédents.

Parti Conservateur :
Dette à leur entrée au pouvoir : 246,862 (en millions)
Dette à leur sortie : 610,676

Last edited by Falcon-X on Jun-04-2004 at 23:03

Old Post Jun-04-2004 22:52  Canada
Click Here to See the Profile for Falcon-X Click here to Send Falcon-X a Private Message Add Falcon-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Psy-Trancer
Long-Johns for BeB

Registered: Dec 2002

Le Partie Blue

Old Post Jun-04-2004 23:01  Italy
Click Here to See the Profile for Psy-Trancer Click here to Send Psy-Trancer a Private Message Visit Psy-Trancer's homepage! Add Psy-Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

si je pouvais voter je voterais pour les liberaux , desolé malgré tous les scandales qui peuvent exister c'est le parti le mieux abilité a gouverner le pays

BQ = pas de raisons d'exister franchement je vois pas ce qu'ils font dans des élection fédérales

les verts = trop peace and love bla bla bla , ca demande un p'tit peu de "mechanceté" pour gouverner

NPD = franchement je connais pas trop leur programme mais a ce qu'il parait ils sont "gentils" avec les immigrants chui pas sur de ce que j'ai dis , j'aimerais bien que qqun m'éclaircisse un peu sur eux

conservateurs = ET POURQUOI PAS GEORGE MOTHERFUCKIN DOBEL IOU BUSH HEIN ?

Old Post Jun-04-2004 23:58  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
j@y
p€uRf $qu@Ð

Registered: Sep 2002

le bloc est la pour vous rappelez la notion de "société distincte"

que nous, les québecois formons

UN JOUR!
un jeune ou une jeune leader reussira !!!!!! a donner au peuple québécois des notions de nationalisme qui nous permettra davoir NOTRE pays!!!!

VIVE LE QUÉBEC LIIIIIBREUUUUUUU

Old Post Jun-05-2004 00:47  Canada
Click Here to See the Profile for j@y Click here to Send j@y a Private Message Add j@y to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FunKenLouis
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

Jacques Parizeau= SAUVEUR DE LA NATION QUEBECOISE... = ami de mon pere= moi ben primer pour un QUEBEC LIBRE

Old Post Jun-05-2004 00:56  Seychelles
Click Here to See the Profile for FunKenLouis Click here to Send FunKenLouis a Private Message Visit FunKenLouis's homepage! Add FunKenLouis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FunKenLouis
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

jai une famille de separatistes malade man... ca vous tente pas de parler de politique chez moi

Old Post Jun-05-2004 00:56  Seychelles
Click Here to See the Profile for FunKenLouis Click here to Send FunKenLouis a Private Message Visit FunKenLouis's homepage! Add FunKenLouis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
malek
drinks your milkshake!

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by fastmp3
les verts = trop peace and love bla bla bla , ca demande un p'tit peu de "mechanceté" pour gouverner

man de quoi tu parles!!! va checker leur programme!!!

ils veulent mettre beaucoup d'argent dans l'armee!! c'est pas peace and love ca ?!?

Old Post Jun-05-2004 02:12 
Click Here to See the Profile for malek Click here to Send malek a Private Message Visit malek's homepage! Add malek to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zeiter
living in GU!

Registered: May 2004

Ce message s'adresse aux chefs bleus du Québec:

Comme mon prof d'histoire qui a une doctrine en fascisme disait....parler du Québec comme en ensemble national, tous uni voulant que seule la nation soit formée....1 des points fort du fascisme...

mais..c'est son opinion...

Old Post Jun-05-2004 04:00  Canada
Click Here to See the Profile for Zeiter Click here to Send Zeiter a Private Message Add Zeiter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancender
I leave em...you love em.

Registered: Sep 2001

Liberals Bitches.

He was fucking with shady women and couldn't drop the habit...

Old Post Jun-05-2004 06:52  Canada
Click Here to See the Profile for Trancender Click here to Send Trancender a Private Message Add Trancender to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sadmafioso
p€uRf $qu@Ð

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by Zeiter
Ce message s'adresse aux chefs bleus du Québec:

Comme mon prof d'histoire qui a une doctrine en fascisme disait....parler du Québec comme en ensemble national, tous uni voulant que seule la nation soit formée....1 des points fort du fascisme...

mais..c'est son opinion...

c louche pas mal comme théorie

Old Post Jun-05-2004 06:56 
Click Here to See the Profile for Sadmafioso Click here to Send Sadmafioso a Private Message Add Sadmafioso to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Falcon-X
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by j@y
le bloc est la pour vous rappelez la notion de "société distincte"

que nous, les québecois formons

Ca prouve son inutilité. Un party qui n'a qu'un but et ne pense à rien d'autre c'est médiocre. Comme le party marijuana. Et pour la société distincte, honnêtement ça te donnerais quoi à part créer plus de conflits?

Old Post Jun-05-2004 07:45  Canada
Click Here to See the Profile for Falcon-X Click here to Send Falcon-X a Private Message Add Falcon-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > Pour qui pensez-vous voter
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Track Needs ID #2 [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKevin Saunderson & Inner City - Big Fun (Simian Mobile Disco Remix) [2010]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:27.

Forum Rules: