Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ik heb ja gestemd. Maar alleen omdat je zo'n threat geopend hebt. Had iemand anders hem geopend had ik ook ja gedrukt wie het ook was. En waarom: Waarom niet.
Maar zoals mijn Opa altijd zei:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Zo dus het is eigenlijk een nee.
Ik heb ook nee, gestemd, lijkt me niet erg aardig als je hier op dit forum weg wilt hebben. Rudy heeft soms een mening die andere mensen niet echt aanstaat, maar dat heb je natuurlijk maar te accepteren want daar is het een forum voor.
Ik zou het wel zo recht vaardig vinden als de mensen die 'ja' hebben gestemd dat ook hier zeggen, want er zijn nu namelijk 3 votes en alleen Nastra heeft het gezegd, maar dat zal wel een geintje zijn aangezien die twee bevriend zijn.
nah, je mag wel blijven hoor
jij brengt tenminste een beetje leven in de brouwerij, alleen soms ben je een beetje een zeikerd
Sep-07-2001 20:52
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-
Registered: Aug 2000
Nee jongens dadelijk krijg ik een beetje teveel capsones !
Maar er moeten idd ook wat mensen tegen mij voten en een antwoord geven, anders kan deze Pittige thread nooit pittig worden, en dan kannie geclosed worden...!
Maarja dan verzin ik heus wel wat anders!
Sep-07-2001 21:40
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
ik zou me bijna geroepen voelen om te gaan stemmen
(en voordat ik mensen op mijn dak krijg: LEES de smiley!)
Sep-07-2001 22:29
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
voordeel van dit forum: sfeertje is lekker gemoedelijk altijd.
Echt onzin dat er hier ook maar iemand van de normale mensen in dit forum wordt weggestemd. We're all human!
OK dat was weer genoeg aardig gelul, ik heb dus ja gestemd
hehe shit! Hier word ik zelf niet populair van! Maar goed dan dat over dat ja-stemmen gelul was!
De reden waarom: Omdat ik het al zielig vind dat je deze thread moet starten.
Ik heb helemaal nix met je. Van mij mag je blijven, alleen niet zo'n onzinnige thread starten.
Thats it. You've got my blessing!!!!!!!!
BTW, veel spazier in Engeland!!!
Sep-08-2001 01:19
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
kun je de naam van de thread trouwens niet beter veranderen in Onzinnige thread?
Sep-08-2001 10:24
DeMoN
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2001
ik heb nee gestemd per ongeluk is het nog te veranderen?
Sep-08-2001 11:27
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Wat de neuk...slaat echt nergens op deze tread............................ik heb JA gestemt....voor diegene die het willen weten........................