quote:Originally posted by scamsel not spamming, i have a video to post here specifically relating to my post. I just need to host it, you'll see.....haha lol alright
___________________ www.arturobonetti.com // www.giuseppeottaviani.com
quote:Originally posted by arturob ok rob lol :P kidding art! go play with your noodle
quote:Originally posted by ambs art! go play with your noodle stfu,
quote:Originally posted by arturob stfu, sabes q TQM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 panaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa muah
quote:Originally posted by ambs sabes q TQM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 panaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa muah dont make me put order restriction with space and mia
quote:Originally posted by arturob dont make me put order restriction with space and mia excuseeeeeeeee you? don't make me not introduce you to angel and let's not forget YOU KNOW WHO when she comes JAAAAAAAAAAAAa
hehehehheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee oke :-P
quote:Originally posted by arturob hehehehheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee oke :-P truce, pendejo??
quote:Originally posted by ambs truce, pendejo?? jajajaa me matas, coņo!