quote:Originally posted by dj_alfi dere som har vært oppe allerede, er det sånn ungdomsskole eksamen el no? jeg går i 10. klasse....
Eksamen imorgen!! Og jeg har ikke lest en dritt eller tatt noen notater.. Kanskje på tide?
ble fritatt fra muntlig i dag, gitt Norsklæreren har pappaperm.
quote:Originally posted by noonboy ble fritatt fra muntlig i dag, gitt Norsklæreren har pappaperm. MAKS flaks! Ble nettopp ferdig med siste skriftlig eksamen idag.. Endelig!
Skal opp i media muntlig på fredag. Det burde vel gå greit..
___________________ Xnation Events : : FloorControl : : Discogs Profile : : Podcast : : Psychedelic, house and trance
Ahhh ferdig med alle skriftlige eksamner i dag
quote:Originally posted by Airlab Ahhh ferdig med alle skriftlige eksamner i dag JEG OG, ÅHHH, DET ER SÅ JÆVLIG DEILIG!!!!
___________________ Norwegian Forum!! Click here
quote:Originally posted by Airlab Ahhh ferdig med alle skriftlige eksamner i dag Samme her, det er digg! Da er det muntlig igjen, kan hende noen ikke kommer opp, det hadde jo vært digg.
bare småunger her asså? så koselig
___________________ www.htebasile.tk
quote:Originally posted by elize bare småunger her asså? så koselig Neh... jeg er 18..er ikke ei lita unge lenger da? eller?