Nå hører jeg på Marco V - Liveset on Radio Oslo 06 02 2003
quote:Originally posted by dj_alfi jeg hører på dragostea din tei verdens mest cheesy låt, hater den så jævlig!!! haha, fikk nok av den i russetida, for å si det mildt. Hører på: Ozgur Can - Proton Radio (04-06-04)
Ikke noe.. maskina mi har klikka, så jeg må sitte på laptopen min som jeg ikke har fiksa lyd drivere på enda! :P
Rising Stars
___________________ Trance Inc. - Stay connected
Hører på min ferskeste 12" Arctic Quest - Offbest/Glaze (armind1008). Deilig tech trance..
___________________ Xnation Events : : FloorControl : : Discogs Profile : : Podcast : : Psychedelic, house and trance
David Alvarado - Blue (Smith + Selway Remix) Deilig sak.
___________________ "Wenn du dich zum Untergrund zählst, reicht es nicht, es nur zu sagen. Du musst auch viel graben, um es zu werden."
DJ Tomcraft - Prosac (Tony H Yeah Remix)
___________________ All Hyperstate 1999 tracklists here. Please help me identify these tunes: 1, 2, 3, 4, Hs99 IDs.
Loop Guru - Danger Has No Favourites
Hører ikke på trance nå faktisk... HIM - Bury Me Deep Inside Your Heart Kan høre på masse forskjellig musikk egentlig, og finne inspirasjon i dem
Da byttet vi sang.. :P Brian Eno - An Ending (Ascent) (Leama & Moor Remix)
Ikke bare trance på meg heller Klovner i Kamp - Helvete Heller
quote:Originally posted by netroM Ikke bare trance på meg heller Klovner i Kamp - Helvete Heller SVIKERE!!!!