Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Un CD qui vaut de l'or ?
Pages (52): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

je vote un cd mixé par un dj
un cd mixé par un second dj
et un troisieme cd non mixé

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jun-06-2004 14:48  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Excess`n`Trance
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2003

Excellente idée je trouve

je pense aussi que 2 ou 3 cd serait le mieux, avec pour chacun des cd's un style différent !!!

Pour ce qui concerne ma tracj favorite faut vraiment que je réfléchisse parce que c'est tendu de choisir ^^

j'opterais bien pour Dj Tiesto - Magic Journey !!!

coté pochette je suis sûr que les autres membres feront mieux que moi ... chui trop une bille et j'ai que Paint Shop pro d'installé lol !!

Un slogan serait sympa aussi pour la compile

Old Post Jun-06-2004 14:49  French Polynesia
Click Here to See the Profile for Excess`n`Trance Click here to Send Excess`n`Trance a Private Message Visit Excess`n`Trance's homepage! Add Excess`n`Trance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by The Corry
Du style notre DJ TonKs National...

je propose plutot un concours de mix avec tous les morceau choisi et que le meilleurs des mix gagne ^^

Old Post Jun-06-2004 15:13  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by DJ_TonKs
je propose plutot un concours de mix avec tous les morceau choisi et que le meilleurs des mix gagne ^^

tres bonne idée
ptet pas besoin de faire un gros ocncours pour ca un poll suffira peut etre?

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jun-06-2004 15:16  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

ce serai parfait un poll ..

Old Post Jun-06-2004 15:20  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Oui mais il faudra que tout le monde ecoute tout les mixes, pour pas qu'il y ai d'inegalité.

Sinon s'il y a plusieur cd, on en fait un tranquille/un qui bouge, ou un trance/ un prog? etc...

Old Post Jun-06-2004 15:23  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

faut des juges et tout le tintouin ?mdr paske sinon la compil verra le jour pas avant Noël.

Mon titre:

Insigma - open our eyes
évidemment.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-06-2004 16:09  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by stanymi
faut des juges et tout le tintouin ?mdr paske sinon la compil verra le jour pas avant Noël.

Ouais mais la pas besoin de notations et tout et tout, juste un ptit vote

Old Post Jun-06-2004 16:17  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

on fait un cd uplifting et un cd prog ? un cd classiques ou un cd hits récents ? faut procéder à un vote

sinon moi je mettrai bien un titre genre Cygnus X - Orange theme (Ferry Corsten remix) ou Fire & Ice - Souvenir de Chine

Old Post Jun-06-2004 17:48  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
heu avant de dire ouai on fait 3 cds ou 2 cds dont un de prog, un d'uplift, un mixé les autres non, un concours blablabla....
ca serait ptètre bien de voir combien on est et quels sont les titre favoris des gens. parce que si y'a 95% de prog ds les favoris ca sera dur de faire un cd d'uplift, le contraire pareil. ou si y'a 50 styles différents inmixable (je sais tout est mixèbeul) ca sera dur de faire un concour.
enfin voila quoi faudrait mieux attendre de voir le nombre de titres et de styles. je sais pas mais il me semble qu'avec un titre par personne, vous voyez un peu grand avec vos 3cds. je sais que c'est pas comme les compils à 6 cents ou on a que des radio edit mais quand meme.

et au fait on choisit bien notre titre favoris en trance et prog house ?

si oui pour moi le titre c'est Shmuel Flash - Chilling Moments(Bedrock Dub)

et si on choisit parmis tous les style electro ca sera Leftfield - Original

Old Post Jun-06-2004 18:10  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

mon morceau le plus prefere de tous les morceau que je prefere :

vicious circle - vicious circle (mogwai remix)

Old Post Jun-06-2004 18:13  France
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

C'est une tres bonne idée ca

Mais, pas evident de choisir LE titre

Ca serait entre Airwave - Save Me (ma premiere tune trance) ou Fire & Ice - Souvenir de Chine (remix JMJ oblige)
Un spécial Lolo quoi

Old Post Jun-06-2004 18:26  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Un CD qui vaut de l'or ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (52): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrance for idiing [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMelodica feat Simon - Song Of Violin (Mr Sam Extended Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:50.

Forum Rules: