Originally posted by SnuggLe
Dit maal was het de beurt aan onder andere Benny Rodrigues, Heiko Laux, Bart Skils en Charles Siegling om Den Haag te verblijdden met hun techno-beats en het feest luister bij te zetten.
"Ditmaal was het de beurt aan (...) om Den Haag te verblijden en het feest luister bij te zetten met hun techno-beats."
Ditmaal is aan elkaar geschreven. En je zet een feest luister bij met iets. In je originele zin zetten ze "het feest luister bij", maar dat zegt niets. Het feest luister bij zetten met techno kan dan wel.
Dus
Jun-07-2004 21:00
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Eh.....Heb hem net 10 minuten geleden opgestuurd!
Sorry Djeebie!
Zal hem de volgende keer meteen ff naar jou sturen (geef eens MSN bij de weg )!
Jun-07-2004 21:08
Opti
tranceaddict in jail
glazen atrium
glazen Atrium
quote:
Alhoewel er niet veel te herkennen was van het thema is de hoofdzaal van het Paard van Troje sowieso al een zwarte box met zijn balkons
Zin klopt niet helemaal. alhoewel moet eigenlijk achter een komma "het feest was wel leuk, alhoewel ...."
quote:
techhouse-beats
techhouse beats
quote:
ondanks kleine edoch duidelijk hoorbare mixfoutjes
Originally posted by SnuggLe
Eh.....Heb hem net 10 minuten geleden opgestuurd!
Jun-07-2004 21:17
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
quote:
Originally posted by Tim81
Volgens mij klopt deze redenatie niet helemaal, wanneer ik namelijk verblijden vervang door een ander werkwoord zet ik dit helemaal niet in de verleden tijd....
"Dit maal was het de beurt aan onder andere Benny Rodrigues, Heiko Laux, Bart Skils en Charles Siegling om Den Haag te vermaken met hun techno-beats…"
Ik heb de Nederlandse lessen nooit heel goed gevolgd, dus kan je ook niet de exacte uitleg geven, maar simpel gezegd: Na 'te' komt gewoon het hele werkwoord (ik had geen zin om te lopen)... Welke Neerlandicus geeft mij de juiste argumentatie
in een constructie met 'om te' plaats je de infinitus/infinitief (weetikveel hoe die term voor de nederlandse taal is) van het werkwoord, de tijd is daarbij niet van belang --> verblijden dus.
zo was het in ieder geval in het grieks / latijn
:nerd:
Jun-07-2004 21:40
SnuggLe
drs. Betweter
Sjinees aap, moet je hem niet zo laat NOG een keer doorspitten, doe het dan meteen goed!
En een compliment ofzo mag er ook wel bij van "goed geschreven SnuggLe" I (L) complimenten
Jun-08-2004 06:36
Opti
tranceaddict in jail
Ik had 's nachts pas de tijd om het door te nemen
Goed verslag overigens!
Last edited by Opti on Jun-08-2004 at 08:21
Jun-08-2004 08:09
SnuggLe
drs. Betweter
Staan er overigens ineens 2 op Partyscene :S