om vissa saker löser sig så ska jag nog med också.
And when I say "mother******" I do mean "mother******"
Because Mother Earth is dying and we continue to fuck her to death - Andre 3000
Jun-30-2004 23:13
Kamelen
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2002
hahaha dör =) lfe visste inte du höll hus här oxo.. hmm du vet vem som kommer =) (= =) (= yea..zie kameljäveln! =) (= =) (= .. måste bara lösa lite med jobb och sånt.. men ingeting är omöjligt.. inte ens att bajsa i motvind i rymden
Jul-01-2004 02:53
Funfrock
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
ska iväg lite en sväng och kommer inte hem förrän på torsdag, men om jag inte kommer hem försent bär det av direkt till linköping.
blir det förfest nånstans?
Jul-01-2004 09:25
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Funfrock
ska iväg lite en sväng och kommer inte hem förrän på torsdag, men om jag inte kommer hem försent bär det av direkt till linköping.
blir det förfest nånstans?
De e la bara å sätta sig i nån park med en klase bira
Kamelpöjk... Skicka en bild till mig så du hamnar med på http://sweta.mine.nu så man kan morsa på dig eller så morsar du till på mig...
Originally posted by SteveTranz4ever
De e la bara å sätta sig i nån park med en klase bira
Kamelpöjk... Skicka en bild till mig så du hamnar med på http://sweta.mine.nu så man kan morsa på dig eller så morsar du till på mig...
proximus... kolla dina PM
steve =) jag är rädd för dig.. tänk om du bits.. men du vet att kamelor har starta tänder och söta pukklor! jag kommer och säger "Hej steve..jag som är kamelen" så kan vi ta bild då så hamnar jag på the-site-to-visit!
Jul-02-2004 00:08
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
quote:
Originally posted by Kamelen
steve =) jag är rädd för dig.. tänk om du bits.. men du vet att kamelor har starta tänder och söta pukklor! jag kommer och säger "Hej steve..jag som är kamelen" så kan vi ta bild då så hamnar jag på the-site-to-visit!
Hahaha... knasputte... den enda som bits här på sweta är jofawe
Last edited by SteveTranz4ever on Jul-03-2004 at 00:48
Jul-02-2004 23:23
Kamelen
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2002
jo jag ska ner från sthlm.. vet några till som ska med härifrån =)
Jul-03-2004 00:31
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Om ett par minuter börjar jag rulla ner mot Linköping och Captured Moments... i bilen en liten blandning... DJ Mistake... Rouzbeh, Omid (Proximus) & Can.... Kommer bli äckligt varmt i bilen... ACn är ur funktion Men fläkten funkar jue...
Vet att Envio kommer dyka upp ett par timmar senare...