 |
|
|
|
 |
cluBBer
Sultan Addict again

Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]
|
|
קניתי לפני שבוע תמצלמה
היא עלת לי 1850
הייתה לי גם הנחה של עובד
עכשיו יש לך מבצע של טרייד אין , 350 שח הנחה על מצלמה ישנה , לא משנה איזו
+
הנחה על פיתוח תמונות בשווי המצלמה לשלושה שנים , כלומר אתה מקבל החזר של 50% ממחיר הצילום
יענו תמונה 10 על 15 תעלה לך 50 אג
אתה מעלה קובץ לשרת של האתר והם שולחים לך את התמונות בדואר הביתה
קיצור מצלמה משהו בת זונה
היא רק נראת שבירה , הפלסטיק זה רק בשביל יופי , לפי דעתי , מתחת
לפלסטיק מתכת
זום משהו בן זונה , בשביל חובבן זה מספיק ביותר
אבל מה , בגלל שזום טוב המצלמה קצת יותר גדולה
| quote: | | אין מוצרים נלווים למצלמה בארץ (עדשות, פילטרים וכו |
מי צריך את אותם
חוץ מזה אחי , נראה לי המחיר שאמרת יכול להיות של מצלמה מחודשת בלבד
הנה כמה תמונות שעשיתי על ידי המצלמה
רזולוציה : 5 מגע פיקסל
מצב : אוטומט
הקטנתי אותן ב 60 אחוז , כי ככה הן יותר מידי גדולות

|
|
Jun-09-2004 22:12
|
|
|
 |
 |
RoMNeT
tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: Rishon Lezion
|
|
|
| quote: | Originally posted by eXeTik
קודם כל אם אתה קונה מצלמה לצילום במועדונים קנה משהו הרבה יותר זול
הם במילא אומרים לך לכווץ אחושרמוטה את התמונה
דבר שני- האיי80 נחשבת לטחת היותר טובות בשוק החובבני
אם אתה הולך לצלם במועדונים זה אחלה מצלמה
וחוצמזה- ברגע שתדע להשתמש בכל מצלמה שתקנה באופן מקצועי- טתדע לכוון את ה
manual mode
לפי זמן חשיפה, פלאש, מהירות צמצם ו
iso
לא תהיה לך שום בעיה
רק תדאג לקחת מצלמה מקצועית מספיק שיהיה לה את כל הפונקציות האלה במצב ידני |
A80
באמת אחת הטובות בשוק לצלם החובנני אבל היא לא הכי טובה במחיר שלה
צילום במעודונים היא לא טובה, תבין אני ראיתי מספיק תמונות שלה בצילום במעודונים של מספר צלמים כדי להגיע למסקנה זאת
וזה במיוחד שהפוקוס שלה לא הכי טוב בתנאי מועדון וזה בעיקר בגלל הפלאש החלש שלה
אני אישית מצלם תמיד על מצב ידני במעודונים, ההגדרות שאני לרוב משתמש בהם הם:
ISO 200
1/10
F 3.5
MF 1 meter
כמבון לפעמיים אני משנה את ההגדרות כי תנאי הצילום משתנים, כאילו בצילומי קהל רוקד, כאשר יש עשן וכו
אגב אם רוצים לצלם באתר נורמלי כמו אטרף, אקזיט או לילה אז אתה צריך מצלמה טובה
אבל כמובן שבשביל אתרים כמו וי אי פיק, קלאבטיים, חוטיני, סייל איבינט וכו' לא צריך מצלמה טובה כל כך, כי האתרים האלו פועלים על כמות ולא על איכות
|
|
Jun-09-2004 22:15
|
|
|
 |
 |
RoMNeT
tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: Rishon Lezion
|
|
|
Jun-09-2004 22:28
|
|
|
 |
 |
taltul
Schmoovinator

Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
|
|
|
| quote: | Originally posted by cluBBer
קניתי לפני שבוע תמצלמה
היא עלת לי 1850
הייתה לי גם הנחה של עובד
עכשיו יש לך מבצע של טרייד אין , 350 שח הנחה על מצלמה ישנה , לא משנה איזו
+
הנחה על פיתוח תמונות בשווי המצלמה לשלושה שנים , כלומר אתה מקבל החזר של 50% ממחיר הצילום
יענו תמונה 10 על 15 תעלה לך 50 אג
אתה מעלה קובץ לשרת של האתר והם שולחים לך את התמונות בדואר הביתה
קיצור מצלמה משהו בת זונה
היא רק נראת שבירה , הפלסטיק זה רק בשביל יופי , לפי דעתי , מתחת
לפלסטיק מתכת
זום משהו בן זונה , בשביל חובבן זה מספיק ביותר
אבל מה , בגלל שזום טוב המצלמה קצת יותר גדולה
מי צריך את אותם
חוץ מזה אחי , נראה לי המחיר שאמרת יכול להיות של מצלמה מחודשת בלבד
הנה כמה תמונות שעשיתי על ידי המצלמה
רזולוציה : 5 מגע פיקסל
מצב : אוטומט
הקטנתי אותן ב 60 אחוז , כי ככה הן יותר מידי גדולות
|
!!!וואי אחי...ידעתי שמצלמה טובה
נראה לי בסוף אלך על עליה...
צריך עכשיו רק לחפש איזו מכירה פומבית או משהו בסגנון כדי להקטין את ההוצאות כמה שאפשר עד למינימום...
___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
|
|
Jun-09-2004 22:37
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
RoMNeT
tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: Rishon Lezion
|
|
|
אני מצלם על
1600 * 1200
או
1280 * 960
לרוב, אבל לפעמיים משנה את הרזולוציה
חבר שלי צילם על אותו רזולוציה פחות או יותר
פשוט איך להגיד הפוקוס ב
HP
לא ממש טוב בצילום במעודונים והוא עוד צילם על פוקס ידני אם אני לא טועה
אני מפתח את התמונות באולפני אסף הנה לינק למחירון שלהם:
http://www.u-a.co.il/new_photos/prices.asp
אם אתה שולח מעל 500 תמונות לפיתוח אז המחיר יורד ל0.6 אגורות לתמונה
|
|
Jun-09-2004 23:13
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 13:24.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|