Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > Canada = plus beau pays du monde
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SiM PeµRf
p€uRf $qu@Ð

Registered: Jul 2002
k premierement...criss arrêtez donc de critiquer le vote des autres....bronze cest le seul qui a exprimer complètement son opinion sérieusement.......que vous laimez ou non, ca on sen caliss....jdis pas que jsuis daccord mais criss.....ya plus de chances que les conservateurs gagnent que toutes les autres partis (sauf libéraux sans doute) fak ca, ça doit être a cause que ya BEN des gens qui pensent de meme......YEN A PAS UN CRISS DE PARTI QUI EST PEURF....PEU IMPORTE QUI EST ÉLU CA FAIT DLA MARDE SO WHY NOT TRY ANOTHER PARTY FUCK

Old Post Jun-10-2004 15:43  Canada
Click Here to See the Profile for SiM PeµRf Click here to Send SiM PeµRf a Private Message Add SiM PeµRf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
malek
drinks your milkshake!

Registered: Nov 2001

c'est ca que je dis man!!!

Alors votez VERT!!!

Old Post Jun-10-2004 15:47 
Click Here to See the Profile for malek Click here to Send malek a Private Message Visit malek's homepage! Add malek to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SiM PeµRf
p€uRf $qu@Ð

moi cest pour eux je vote...so jsuis de ton bord

Old Post Jun-10-2004 15:49  Canada
Click Here to See the Profile for SiM PeµRf Click here to Send SiM PeµRf a Private Message Add SiM PeµRf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SiM PeµRf
p€uRf $qu@Ð

since that guy from Bloc "Québécois" called me to ask for my support....and he just didnt really understand french......I was like....wtf...he representing who??? asshole....le bloc a perdu sa crédibilité.....

Old Post Jun-10-2004 15:51  Canada
Sadmafioso
p€uRf $qu@Ð

Registered: Feb 2002

j'avoue que ayant vu leur programme jcommence a virer vert

Old Post Jun-10-2004 16:08 
Click Here to See the Profile for Sadmafioso Click here to Send Sadmafioso a Private Message Add Sadmafioso to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

VOTEZ VERT , VOTEZ NPD , VOTEZ LIBERAL

NE VOTEZ PAS POUR LES MAUDITS CRISS DE CONSERVATEURS

Old Post Jun-10-2004 19:17  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sadmafioso
p€uRf $qu@Ð

jvois vraiment pas pourquoi
Jaime ben mieux voter conservateur que de voter libéral...

J'hésite beaucoup entre conservateur et vert...jsais que c bizarre mais les deux ont des points que je VEUX

Old Post Jun-10-2004 23:12 
Click Here to See the Profile for Sadmafioso Click here to Send Sadmafioso a Private Message Add Sadmafioso to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
malek
drinks your milkshake!

Registered: Nov 2001

les verts font entre 6 et 7 pour cent pour l'instant, ils risquent de se faire 2 sieges en colombie britannique... ca sera un bon debut je crois... avec le temps, ils prendront plus d'importance.

faut pas oublier que pleins de pays d'europe ont des gouvernements verts!!

Old Post Jun-10-2004 23:56 
Click Here to See the Profile for malek Click here to Send malek a Private Message Visit malek's homepage! Add malek to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FunKenLouis
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

esti que vous etes gay man.. vous dites de pas voter BLOC parce que ca va mener a rien....y peuvent pas gouverner... mais vous etes pas mieux esti de cons.... vous votez vert par principe

votez pour quelquun c pas mal plus intelligent que de voter CONTRE un autre

bande de con

je suis con parce que je vote par PRINCIPE pour le bloc... en bon séparatiste que je suis... mais vous faites la meme affaire pour le vert...alors dites rien contre le bloc

Old Post Jun-11-2004 00:33  Seychelles
Click Here to See the Profile for FunKenLouis Click here to Send FunKenLouis a Private Message Visit FunKenLouis's homepage! Add FunKenLouis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FunKenLouis
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by malek
les verts font entre 6 et 7 pour cent pour l'instant, ils risquent de se faire 2 sieges en colombie britannique... ca sera un bon debut je crois... avec le temps, ils prendront plus d'importance.

faut pas oublier que pleins de pays d'europe ont des gouvernements verts!!

donne moi des exmples..... yen a beaucoup qui sont gouvernez par des gouvernement racistes... pis il ont une meilleur situation sous plusieur cotés que tes verts

donne moi des exemples CRÉDIBLES... autre que des résultats de séparations d'ex grandes nations( URSS par exemple )... et je vais peut etre comprendre un peu ton point

mais viens pas me dire que les verts sont capables de gouverner le canada caliss... il vont abolir la monnaie en papier parce que cest du gaspillage darbres... mais ils vont etre contre la monnaie electronique parce que évolution= anti-environnement

c contradictoire comme truc... t VERT a 100% ou tu les pas criss

c comme etre végétarien... mais manger de la viande kan meme...

ou faire le ramadan juste la fin de semaine

ca se peut pas

Old Post Jun-11-2004 00:37  Seychelles
Click Here to See the Profile for FunKenLouis Click here to Send FunKenLouis a Private Message Visit FunKenLouis's homepage! Add FunKenLouis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Charlie
ARMIN ADDICT

Voter pour le Bloc et vous aurez un gouvernement qui va faire rappeler au reste du Canada que le Québec existe... ils vont défendre nos droits.

Voter Libéral pour que tout reste comme d'habitude...(on est bien non)
scandale des commandites ou pas... cette argent là aurait pas servi pour autre chose.. c comme dire que ta une assurance dentaire... ben ca t'assure pas sur ton char ça.

Voter Conservateur, et on vera les Américains nous envahir. ils nous conserveront pas nos choses pour une ¢. aujourd'hui j'ai entendu au nouvelles qu'ils veulent abôlir le CRTC. "very very bad idea"

Voter Vert et.... non sérieux c tu une joke ? vos histoire du parti vert ?

Old Post Jun-11-2004 01:13  Lebanon
Click Here to See the Profile for DJ Charlie Click here to Send DJ Charlie a Private Message Visit DJ Charlie's homepage! Add DJ Charlie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Nacht
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003
I have ABSolutely NO Funken IDEA About Shit All Of this guvernment stuff. Yesterday I recieved some sort of paper saying I can vote????????? WTF IS THIS? This thing is my new napkin!!!!

Old Post Jun-11-2004 01:21 
Click Here to See the Profile for Dj Nacht Click here to Send Dj Nacht a Private Message Add Dj Nacht to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal > Canada = plus beau pays du monde
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID for this one? [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOrion - "See Me Here" (Skope's Vocal Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:01.

Forum Rules: