Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Dj's @ Beta-party
Hoe beslissen we wie er mag draaien?
You do not have permission to vote on this poll.
Een demo-systeem met jury die niet gaat spelen 14 56.00%
Iedereen mag spelen, al komen er misschien ruzies 7 28.00%
Andere (specifieer) 4 16.00%
Total: 25 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SilentEagle
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En per trainwreck geeft de Dj in kwestie een rondje!

Hmm, misschien niet zo'n goed plan als ik zelf zou draaien...

Da vind ik nog es een ludiek idee.

Old Post Jun-14-2004 08:24  Belgium
Click Here to See the Profile for SilentEagle Click here to Send SilentEagle a Private Message Add SilentEagle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003

IK had in de vorige thread ok al bekend gemaakt, dat ik de mannen met ervaring an't werk laat, dus ga'k voor't demo systeem...

Zoals Seb al zei 45 minuten/DJ is e minimum!!!!

Jasper heeft e punt, met die trainwrecks, dus Jasp, U setje zal heel geconcentreerd gevolgd worde

Old Post Jun-14-2004 08:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En per trainwreck geeft de Dj in kwestie een rondje!

Hmm, misschien niet zo'n goed plan als ik zelf zou draaien...

Shit ik dacht me net kandidaat te stellen.

Ga wel eens een demoke maken en als er pioneer cdspelers zijn ben ik ook effectief geïnteresseerd. Maar ben gerust bereid om opzij te stappen voor evt andere (betere) dj's. De organisatie zal al genoeg werk zijn

Kvind het voorstel van iedereen een uurke het beste. Zijn er minder valabele kandidaten, dan doen we gewoon langer, maar een uurke vind ik toch een minimum.

Kwil ook wel demo's beluisteren, maar dan mag ik zelf niemeer meedoen zeker?

Old Post Jun-14-2004 08:38  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

niets mis met een beetje ruzie!

shit verkeerd gestemd... mah goed! demo-systeem lijkt me wel nice. kzal ook maar niet draaien zeker kzou gewoon zeggen: laat ei en freez draaien en nog enkele van de goeie beta-dj's. das het beste wa ge kunt doen...

kwil wel in de jury zitten

Old Post Jun-14-2004 09:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lievez
relax...

Registered: Dec 2003

ik zou gewoon iedereen laten draaien die wil, mss is een kans voor diegene da ni zoveel erges draaie of aan dinges meedoen om hun ding te laten horen aan anderen...

Van start tot einde / aantal dj = minuten/uur per DJ

mss ook alleen ma BETA members en die ollanders da ier altijd zitte

Old Post Jun-14-2004 12:00  Belgium
Click Here to See the Profile for lievez Click here to Send lievez a Private Message Add lievez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

Ik ben ook voor het demo systeem.
Maar dan moet der wel werk gemaakt worden van een jury:

Juryleden: Zehra, ...
Dj's:...

Een uur per DJ is ideaal voor iedereen dus stel ik voor dat demo'kes tussen de 45 en 75 minuten lang zijn.
Wanneer is de uiterste datum om de demo's door te geven?

Het puntensysteem:
Gaat we zuiver op gevoel van de juryleden werken of gaan we ze via een geordens systeem van puntengeving laten oordelen?

Puntensysteem van de DJ competition van vorige zomer op TA:
./4 Intro track
./10pts Consistent Beatmatching
./10pts Consistent Phrasematching
./10pts Track Key Matching, Volume Matching and Gain Structure
./10pts Track Selection
./10pts Mixing Style/Originality
./5pts Sound Quality
./3pts Effects
./5pts Track Order
./3pts Exit Track
-------
./70

Maar ja, om sommige dingen in te vullen moet ge der al iets van afweten natuurlijk he

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Jun-14-2004 12:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

Mensen mensen ge moet ulle niet genoodzaakt voelen om zo'n hele organisatie op til te zetten voor goeie muziek hoor die avond. Als ge mij dat gewoon vriendelijk vraagt wil ik gerust heel de avond draaien

/me loopt naar zijn tafeltjes en begint een mixje te maken

Old Post Jun-14-2004 12:39 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

jama, we weten toch al dat uwe prijs ver buiten ons budget ligt. Daarom denken we er serieus over na om Paul van dyk in u plaats te laten komen...

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Jun-14-2004 12:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003
Hello!

Ik wil ok wel in de jury zetelen..

Old Post Jun-14-2004 12:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

Ik zou toch er willen op wijze dat mensen die in hun tracks van durven afwijken van "the beaten path" en dat op een degelijke manier doen zonder het geheel van de set te verpesten ook moeten beloond worden met een titel ofzo.

Ooit halverwege een hardstyle setje heel subtiel een goude oude disco plaat horen tussenmixen, was echt knap gedaan. Zo'n leuke verrasingen moeten aangemoedigd worden imo.

Nu moet niet iedereen hier massaal schlagers gaan inmixen hé!!!! Er zijn grenzen aan originaliteit

Old Post Jun-14-2004 12:46  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

Mijn idee is laat iedereen draaien die wil draaien Ik kan me voorstellen dat mensen die nog niet zo gevorderd zijn in het mixen toch een setje voor publiek willen doen

Als er veel mensen zijn die willen draaien, kan je altijd afspreken van een maximum van 5 plaatjes ofzo wat toch ongeveer 30 minuten zijn. Heb je ook geen jury-gedoe etc Ieder jaar in de zomer hebben we bij vrienden hier ook zo'n soortgelijk idee. Iedereen neemt platen/cd's mee en draait een setje van 5 nummers. Muziek is afwisselend en iedereen kan zijn ding doen

Het moet natuurlijk altijd mogelijk zijn om langer te draaien

Edit: het is jullie feestje en als ik een demo moet insturen, geen probleem Houdt wel rekening met jureren dat er enorm veel tijd in gaat zitten als er veel demo's binnen komen!

Old Post Jun-14-2004 12:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

kijk kijk! freezel heeft schrik om te verliezen!

Old Post Jun-14-2004 12:55 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Dj's @ Beta-party
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAmazing track from mark knight Set to id [2007] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSignum - "The Timelord" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:17.

Forum Rules: