Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En per trainwreck geeft de Dj in kwestie een rondje!
Hmm, misschien niet zo'n goed plan als ik zelf zou draaien...
Da vind ik nog es een ludiek idee.
Jun-14-2004 08:24
Meltoz
Ferry Corsten Addict
Registered: Nov 2003
IK had in de vorige thread ok al bekend gemaakt, dat ik de mannen met ervaring an't werk laat, dus ga'k voor't demo systeem...
Zoals Seb al zei 45 minuten/DJ is e minimum!!!!
Jasper heeft e punt, met die trainwrecks, dus Jasp, U setje zal heel geconcentreerd gevolgd worde
Jun-14-2004 08:25
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En per trainwreck geeft de Dj in kwestie een rondje!
Hmm, misschien niet zo'n goed plan als ik zelf zou draaien...
Shit ik dacht me net kandidaat te stellen.
Ga wel eens een demoke maken en als er pioneer cdspelers zijn ben ik ook effectief geïnteresseerd. Maar ben gerust bereid om opzij te stappen voor evt andere (betere) dj's. De organisatie zal al genoeg werk zijn
Kvind het voorstel van iedereen een uurke het beste. Zijn er minder valabele kandidaten, dan doen we gewoon langer, maar een uurke vind ik toch een minimum.
Kwil ook wel demo's beluisteren, maar dan mag ik zelf niemeer meedoen zeker?
shit verkeerd gestemd... mah goed! demo-systeem lijkt me wel nice. kzal ook maar niet draaien zeker kzou gewoon zeggen: laat ei en freez draaien en nog enkele van de goeie beta-dj's. das het beste wa ge kunt doen...
kwil wel in de jury zitten
Jun-14-2004 09:05
lievez
relax...
Registered: Dec 2003
ik zou gewoon iedereen laten draaien die wil, mss is een kans voor diegene da ni zoveel erges draaie of aan dinges meedoen om hun ding te laten horen aan anderen...
Van start tot einde / aantal dj = minuten/uur per DJ
mss ook alleen ma BETA members en die ollanders da ier altijd zitte
Jun-14-2004 12:00
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Ik ben ook voor het demo systeem.
Maar dan moet der wel werk gemaakt worden van een jury:
Juryleden: Zehra, ...
Dj's:...
Een uur per DJ is ideaal voor iedereen dus stel ik voor dat demo'kes tussen de 45 en 75 minuten lang zijn.
Wanneer is de uiterste datum om de demo's door te geven?
Het puntensysteem:
Gaat we zuiver op gevoel van de juryleden werken of gaan we ze via een geordens systeem van puntengeving laten oordelen?
Puntensysteem van de DJ competition van vorige zomer op TA:
./4 Intro track
./10pts Consistent Beatmatching
./10pts Consistent Phrasematching
./10pts Track Key Matching, Volume Matching and Gain Structure
./10pts Track Selection
./10pts Mixing Style/Originality
./5pts Sound Quality
./3pts Effects
./5pts Track Order
./3pts Exit Track
-------
./70
Maar ja, om sommige dingen in te vullen moet ge der al iets van afweten natuurlijk he
Jun-14-2004 12:36
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
Mensen mensen ge moet ulle niet genoodzaakt voelen om zo'n hele organisatie op til te zetten voor goeie muziek hoor die avond. Als ge mij dat gewoon vriendelijk vraagt wil ik gerust heel de avond draaien
/me loopt naar zijn tafeltjes en begint een mixje te maken
jama, we weten toch al dat uwe prijs ver buiten ons budget ligt. Daarom denken we er serieus over na om Paul van dyk in u plaats te laten komen...
Jun-14-2004 12:43
Meltoz
Ferry Corsten Addict
Registered: Nov 2003
Ik wil ok wel in de jury zetelen..
Jun-14-2004 12:46
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Ik zou toch er willen op wijze dat mensen die in hun tracks van durven afwijken van "the beaten path" en dat op een degelijke manier doen zonder het geheel van de set te verpesten ook moeten beloond worden met een titel ofzo.
Ooit halverwege een hardstyle setje heel subtiel een goude oude disco plaat horen tussenmixen, was echt knap gedaan. Zo'n leuke verrasingen moeten aangemoedigd worden imo.
Nu moet niet iedereen hier massaal schlagers gaan inmixen hé!!!! Er zijn grenzen aan originaliteit
Jun-14-2004 12:46
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Mijn idee is laat iedereen draaien die wil draaien Ik kan me voorstellen dat mensen die nog niet zo gevorderd zijn in het mixen toch een setje voor publiek willen doen
Als er veel mensen zijn die willen draaien, kan je altijd afspreken van een maximum van 5 plaatjes ofzo wat toch ongeveer 30 minuten zijn. Heb je ook geen jury-gedoe etc Ieder jaar in de zomer hebben we bij vrienden hier ook zo'n soortgelijk idee. Iedereen neemt platen/cd's mee en draait een setje van 5 nummers. Muziek is afwisselend en iedereen kan zijn ding doen
Het moet natuurlijk altijd mogelijk zijn om langer te draaien
Edit: het is jullie feestje en als ik een demo moet insturen, geen probleem Houdt wel rekening met jureren dat er enorm veel tijd in gaat zitten als er veel demo's binnen komen!