Originally posted by Bouma-Bros
Net vrijgekregen voor Woensdag 21 Juli dus ticket snel regelen en ich bin dabei!
Sido
Sido aaaaaaaaaaap, hoe was het in Thailand???
Vertel vertel vertel??
PB me anders even of bel!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-15-2004 18:05
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
quote:
Originally posted by tijs08
Wir sind alle dabei! R'dam posse aanwezig!
Super Tijs! dit wordt weer een feest om in te lijsten!
___________________
Sasha!
Jun-15-2004 22:13
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Woepiedepoepie! Dat wordt een mooi weekje zeg! Eerst Extrema en dan gelijk Sasha erachteraan
___________________
Jun-16-2004 07:27
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
Ondanks dat de vakantie nog niet gepland is, toch maar een kaartje laten halen Stel je voor dat je 'gewoon' thuis bent en het is uitverkocht, dan baal je toch ook!!!
Jun-16-2004 07:41
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Ticket net gehaald bij de Free Record Shop.
2 Bram: ik mail/bel je z.s.m., beetje druk nu..... Maar Thailand was TOP!
SASHA TOURS THE WORLD IN SUPPORT OF HIS HIGHLY ANTICIPATED ALBUM FOR GLOBAL UNDERGROUND: INVOLVER.
SASHA IS BACK!!! This summer he will take to the road in support of his INVOLVER album for Global Underground. Sonically, INVOLVER meets the listener smack at the point where Sasha's 2002 artist album Airdrawndagger and the future of electronic music collide. This is Sasha's first mix compilation in nearly 5 years and his first full length release since the acclaimed Airdrawndagger. It is unlike any album that has ever been released in that it completely and perfectly integrates the concept of the DJ mix compilation and the standard Producer/Artist album. Every single track on INVOLVER is an original Sasha remix, re-creation or production that has been exclusively recorded as an original piece for this project. He called upon some of his closest friends and peers including The Chemical Brothers, Junkie XL, Felix Da Housecat, UNKLE and Ulrich Schnauss and asked for permission to recreate, especially for this album, one or more of their songs. In essence, Sasha has become the embodiment of what it means to be "involved" in the music.
In Café d'Anvers on the 20 th of July!
Full Line-Up
Sasha (exclusive 4 hours set)
Peter Novak
Pole Folder & CP
Maurow
X-ian
Thomas & Benoit
Olivier
En ik heb mijn kaarten etc ook binnen nu dus
Ik heb overigens nog twee plaatsen vrij in de auto vanaf Den Haag. Iemand die mee wil rijden?
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-08-2004 08:04
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
Location: Earth
quote:
Originally posted by SnuggLe
Persbericht etc is uit:
En ik heb mijn kaarten etc ook binnen nu dus
Ik heb overigens nog twee plaatsen vrij in de auto vanaf Den Haag. Iemand die mee wil rijden?
NOU GRAAAG(als ik nog n kaartje kan bemachtigen )
Jul-08-2004 08:17
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by total woot
NOU GRAAAG(als ik nog n kaartje kan bemachtigen )
Bij de FRS, maar anders weet ik wel iemand die zijn kaartje verkoopt!
Dus contact me even op MSN vanavond, komt het allemaal goed.
Nog 1 plaats over dus!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-08-2004 08:35
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
IK BEN DAN VERDOMME OP VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Jul-08-2004 09:25
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Location: Groningen
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
IK BEN DAN VERDOMME OP VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Ja, me 2......
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Jul-08-2004 09:49
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
IK BEN DAN VERDOMME OP VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Zeur niet zo man Jij gaat tenminste nog.. De hele zomer op de universiteit zitten is ook niet echt een lekker vooruitzicht.