Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > DJs vi vill ha hit
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Gielen, Corsten, Tïesto..

Fast jag skulle gärna se Rank1, Mario Lopez, Blank & Jones komma till Sverige oxå!

Man kan juh alltid drömma..

Old Post Sep-17-2001 23:09  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=Kotten=-
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2001

Hmm...jag skulle vilja ha hit tiesto...Fergie spelar lite för mycket hard house för min smak..
När var du på Ibiza föresten Gaby??
När jag var där spelade Tall Paul,Fergie och Tiesto också på Godskitchen...

Old Post Sep-18-2001 18:01 
Click Here to See the Profile for -=Kotten=- Click here to Send -=Kotten=- a Private Message Add -=Kotten=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=Kotten=-
Senior tranceaddict

Oups...gick inte att ändra posten...några andra som jag kom på att jag vill ha hit är: Mind X,Armin,Gielen,Blank & Jones m.fl...det finns så många

Old Post Sep-18-2001 18:08 
Click Here to See the Profile for -=Kotten=- Click here to Send -=Kotten=- a Private Message Add -=Kotten=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Det skulle ju inte vara helt fel att se Marco V oxå.....

Old Post Sep-18-2001 19:13  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by -=Kotten=-
När var du på Ibiza föresten Gaby??

Var där sista veckan i Juli...var du oxå där?...om jag inte minns fel så var det den 31...

Old Post Sep-19-2001 07:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TeeHawk
Junior tranceaddict

Registered: May 2001
Love

Gemä Lisa Lashes \o/ för bövelen hehe

Old Post Sep-19-2001 10:13  Sweden
Click Here to See the Profile for TeeHawk Click here to Send TeeHawk a Private Message Add TeeHawk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Monzoon
tranceaddict

Registered: Aug 2000

Marco V var i Köpenhamn för typ 1½ månad sen...missade honom pga att jag var tvungen att gå på ett jävla födelsedagskalas!!!

Såna chanser kommer inte ofta....

ITWT

Old Post Sep-19-2001 15:55  Sweden
Click Here to See the Profile for DJ Monzoon Click here to Send DJ Monzoon a Private Message Add DJ Monzoon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=Kotten=-
Senior tranceaddict

Coolt...då var vi där samtidigt Gaby...jag var på Ibiza från 19juli till 2augusti eller nått och på Godskitchen den 31...vem vet vi kanske träffades...det var ju inte så många svenskar där ändå...du missade väl inte Xtravaganza på Privelige förresten???...den ända bra trancekvällen när det var mycket folk...

Old Post Sep-19-2001 18:18 
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by DJ Monzoon
Marco V var i Köpenhamn för typ 1½ månad sen...missade honom pga att jag var tvungen att gå på ett jävla födelsedagskalas!!!

Såna chanser kommer inte ofta....

Det är ju sant.....Vart spela han då eller?

Hur kan du gå på ett kalas istället för Marco V.....Måste ha varit ett viktigt kalas?

Old Post Sep-19-2001 20:02  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by -=Kotten=-
Coolt...då var vi där samtidigt Gaby...jag var på Ibiza från 19juli till 2augusti eller nått och på Godskitchen den 31...vem vet vi kanske träffades...det var ju inte så många svenskar där ändå...du missade väl inte Xtravaganza på Privelige förresten???...den ända bra trancekvällen när det var mycket folk...

Nej vi träffades nog inte eftersom jag träffade inga svenskar...tror jag ...alla trodde att jag var från Italien eller Frankrike...
Missade Xtravaganza för att jag drog till nåt annat party...

Old Post Sep-20-2001 08:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Det här får ni bara inte missa!!! Köp biljett så fort dom släpps för att dom kommer att gå åt! Jag hoppas att alla mailade...

Från doghouse mailbrev:

===========> MINISTRY OF SOUND PÅ LUCIA <===========

Vi jobbar hårt på en tung lineup till nästa Ministrykalas som går
av stapeln på Münchenbryggeriet onsdagen den 12 december på
Lucia. Vi har skickat över alla listorna med förslag på DJs och
motiveringar till London. Vi kan berätta att dom är MYCKET
intresserade av att läsa vad ni skrivit och önskat, inte bara pga
av de DJs vi vill boka till festen.

Vi kommer självklart att gå ut med hela lineupen så fort vi vet.

Biljetterna börjar säljas sista måndagen i oktober, lagom till
löning. Priset är samma som på MTV-festen 250 kr i förköp
och 300 kr i dörren (om dom inte tar slut som sist).

Old Post Oct-14-2001 18:33  Sweden
Ravesquad
Supreme tranceaddict

PaUl VaN dYk!!!!!!!!!!!! Gud att ingen föreslagit honom....han e ju gud.. har ni inte läst reviewsen från Pvd - Live in Toronto 10.10.01??

Finns ingen som slår honom

Old Post Oct-14-2001 19:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > DJs vi vill ha hit
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Great song [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAurora ft. Sally Anne Marsh - "Hear You Calling" (Origin Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:30.

Forum Rules: