Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MTV Dance Floor Chart Tour
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Gaby
Here is the line up:

DJ's
Subliminal Floor:
22.00-00.00 Paul Richards
00.00-02.00 Paul Jackson
02.00-05.00 Erick Morillo

Monday Bar Hard Floor:
00.00-02.30 Antiloop
02.30-04.00 Thomas Krome
04.00-05.00 Johnny Boy

Monday bar Funky Floor:
00.00-03.00 Lewis Dene
03.00-05.00 StoneBridge

Okej två och en halv timme med Antiloop....

Och bara en och en halv men Krome...

Men ni som nu ska dit ha det så trevligt....

Old Post Oct-05-2001 14:00  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Antiloop kan vara helt ok... jag är vekligen nyfiken på deras nya remix med Tiestos grejer...

Vi är 11 brudar och 4 grabbar som ska dit , först förfest hos mig och sen drar man dit och kollar läget...kan vara jävligt kul eller skittråkigt...har inte så höga förväntningar så det kan ju bli bra!

Old Post Oct-05-2001 14:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Det är ju sant att deras ny remixar av Tiestos grejer kan vara intresant...

Du får berätta mera om detta när du har varit där...Vilka låtar med mera dom hade remixat om du orkar att göra det....

Vore väldigt tacksamt...

Old Post Oct-05-2001 14:24  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

jag är också nyfiken på deras mixar... men det är nog de flesta här

Old Post Oct-05-2001 16:21 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Shit vilket drag det var på det Monday Bar hard floor!!!
Asbra musik hela kvällen!!! Tyvärr så gick det inte att vara där inne eftersom det var så varmt och det fanns ingen luft!!! När ska man fatta att det behövs mer toaletter och bättre ventilation?
Antilop var otrpligt bra och killen efter som jag antar var Tomas Krome (vet tyvärr inte hur grabben ser ut men antar att det var han) var super och lira resten av kvällen. Johnny Boy spelade inte alls så jag antar att Thomas tyckte det var kul och ville fortsätta.

Monday bar funk floor--no comments (do I need to say more?)

Subliminal Floor:
Paul Richards - han värmde ju bara upp dansgolvet...lite för soft house for me!

Paul Jackson var SUPER!!! Jättedrag på dansgolvet under hela hans set!

Erick Morillo får tyvärr minus av mig! Körde bra musik men mixade lite lustigt...hela hans set gick ut på köra hela låtar (låååååååånga låtar) börja mjukt, gå upp, gå ner PÅ VARJE LÅT!!! Man var ju tvungen att nästan stanna till mellan låtarna!!??

Festen får varken plus eller minus--jag fick va jag förväntade mig men är jätteglad att polarna (dom som inte ens lyssnar på house/techno/trance utan vanlig krog "techno") uppskattade det och vill hänga på nästa gång det är nån fest!

Old Post Oct-08-2001 07:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Det låter ju trevligt.......

Coolt att Thomas Krome fortsatte att lira.....Var det tung techno hela tiden från hans sida eller......

Old Post Oct-08-2001 08:43  Sweden
Gaby
DanceAddictPartyQueen

jag skulle nog tro att det var så...
jag sprang mellan golven...tyvärr så stannade jag inte länge på lilla dansgolvet nån gång ...det gick helt enkelt inte, efter 5 min så kunde man bara inte andas!!!

Old Post Oct-08-2001 10:56  Sweden
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Ifall nån e nyfiken ...

quote:
=============> VIDEO FRÅN MTV-FESTEN <===========

Tyvärr blev vårt sista mejl försenat på av en krånglande server.
Vi hoppas dock att många hann se bilderna från DFC-festen i Stockholm
som sändes på MTV i lördags och tisdags. Det är dock inte för sent än.
Programmet kommer att gå i repris på MTV Dance Floor Chart
lördagen den 3 november kl 19.00. Don't miss!

Old Post Oct-26-2001 12:21  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MTV Dance Floor Chart Tour
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWould Like this dance clip song ID`d [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEnya - "Orinoco Flow" (Shootie Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:21.

Forum Rules: