|
| quote: | Originally posted by TOR
set is ok, vooral de nummerkeuze.
alleen klinken niet alle overgangen even goed. beatmatching is over het algemeen wel geslaagd (tweetal keer wat offbeat, maar zeker geen grote trainwrecks), maar harmonisch klinkt niet alles altijd goed samen.
overgang van My Memory naar The Shepherd was vb. wel heerlijk 
conclusie/advies: zoek wat meer uit welke nummers goed bij elkaar passen. |
thanx TOR
de nummers zijn iets korter gemixt, waardoor de phasematching 'aggresiever' klinkt, maar de beatmatch is er wel elke keer hoor (niet makkelijk om 'breaks' te mixen zoals die eerste 2 platen)
natuurlijk wordt er soms nog eens bijgestuurd (bending), ben ik maar he (ni armin of markus)
die overgang die je aanhaalt is bv wel 'langer' uitgemixt
als ik hiernaar zou streven komen er automatisch minder nummers in men set (het is kiezen of delen)
want als je voor publiek staat, moet het ook wat vlotter gaan he, anders vallen ze in slaap
trouwens als je naar een cd luistert hoor je dat allemaal, maar live is dit vrijwel niet opmerkbaar
ik denk dat jij streeft naar dat 'key'mixen? maar dat gaat me nog wat petje te boven, de basis principes hou ik natuurlijk rekening mee
maar als je heel strikt binnen 1 stijl blijft wordt het nogal saai, daarom wat afwisseling waardoor je dan wel sterk van key of bpm gaat veranderen en enkel de beatmatch goed kan zijn, maar de harmonie wat verloren gaat
anyway, thanx voor de feedback
en graag meer 
beta's, nog reacties please???
F.