|
Ben het wel met Cosmic eens eigenlijk.. er worden helemaal geen anthems meer gemaakt die je over en over en over kan blijven luisteren en nooit vervelen.. kamaya painters enzo om effe voorbeeld te geven. Nieuwe Cloud 69 stelt ook diep teleur. Nieuwe Tilt daarentegen is weer goed te pruimen, maar denk niet dat die volgend jaar nog in me playlist zwerft.
___________________
We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.
|