Mooie site, ziet er goed uit. Ik kan het nog wel aardig lezen op een resolutie van 1280/1024. Zijn die nummers van jullie label die op de site staan ( vette nummers trouwens )
Jun-23-2004 07:51
qrogression
Junior tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location:
timothy: alle samples zijn onze eigen werken, helaas hebben we geen label