|
| quote: | Originally posted by Rudy
Ik heb nu de hele tijd Yorin aan, Jensen is wel echt een mooie etter! |
Idd, voor de muziek hoef je echt niet naar de radio te luisteren, maar voor gasten als Jensen of De Wild wil ik mn radio nog wel eens aanzetten, maar als er dan weer zo'n baggerplaat komt schakel ik toch weer eff over op mp3.
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
|