Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > +/- 600 Platen te koop in uitstekende staat
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Daar is over nagedacht: Als ik genoeg geld verdien met deze verkoop om 2 cd spelers te kopen heb ik 0,0 winst en verlies want ik heb alle platen digitaal op superkwaliteit

Bovendien hebben een heleboel platen ervoor gezorgt dat ik andere digitale muziekstukken met betrekkelijke eenvoud kon downloaden zeg maar

Old Post Jun-21-2004 19:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

Ik zal altijd een vinyl addict blijven, heb zelf gezien bij Tijs hoe relaxt het werkt met pioneer cd-spelers en je kunt alle nieuwe shit draaien maar voor mij persoonlijk gaat er niks boven vinyl!

Sasha!

Old Post Jun-21-2004 21:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin“ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik zal altijd een vinyl addict blijven, heb zelf gezien bij Tijs hoe relaxt het werkt met pioneer cd-spelers en je kunt alle nieuwe shit draaien maar voor mij persoonlijk gaat er niks boven vinyl!

Vind ik ook!!

Old Post Jun-22-2004 07:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ferry 0
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2003

INDD VINYLS w000HOOW!!

FM223 - Logic
Ferdy & Rene - Legato

Old Post Jun-22-2004 08:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ferry 0 Click here to Send Ferry 0 a Private Message Add Ferry 0 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Partyhardy!

Helemaal mee eens!

Heb nu ook een maand of 3 een cjd, t is Superrelaxed! maar kan t toch niet laten om iedere week nog ff de platenzaak in te duiken, en wat mooie stukkies vinyl te scoren. En daarbij, je zal wel moeten als je ooit ergens in een openbare gelegenheid moet draaien...(zonder origineel kom je niet ver).

Old Post Jun-22-2004 08:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Ieder zn ding natuurlijk.. maar cd's zijn zo goed als gratisch zeg maar geen slijtage aan de plaat.. copy is zo gemaakt... geen dure naalden.. platter die gewoon exact hetzelfde werkt en aanvoelt als een vinyl platter enzo... ik zie alleen maar voordelen eigenlijk.. enige nadeel zou misschien zijn dat je digitaal geluid hebt..

Old Post Jun-22-2004 10:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Chicane
Ieder zn ding natuurlijk.. maar cd's zijn zo goed als gratisch zeg maar geen slijtage aan de plaat.. copy is zo gemaakt... geen dure naalden.. platter die gewoon exact hetzelfde werkt en aanvoelt als een vinyl platter enzo... ik zie alleen maar voordelen eigenlijk.. enige nadeel zou misschien zijn dat je digitaal geluid hebt..

Je kunt praktisch nergens terecht als je een keer wordt gevraagd om ergens te draaien. Het streven van 9 vd 10 is uiteindelijk toch om voor een keer voor een publiek te draaien lijkt me (ik weet niet wat jouw streven is). Dat vind ik het grootste nadeel.

Old Post Jun-22-2004 13:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Mijn streven is een eigen clubavond in het buitenland (Griekenland) dus me eigen locatie en setup

Old Post Jun-22-2004 14:42  Netherlands
eXos
The Delight

Mag ik mee?

Old Post Jun-22-2004 15:37 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Als je voor publiek draait en daar dus geld mee verdient, ben ik van mening dat je toch ook de auteursrechten ervoor moet hebben betaald (of hoe ze dat ook noemen).

De muziekindustrie zou helemaal kapot gaan als de DJ's ook alles gingen kopiėren. Gelukkig kopen de DJ (in de kroeg en discotheek) nagenoeg alle CD's in de winkel of downloaden het tegen betaling*. Er wordt volgens mij ook wel steeds strenger op gecontroleerd.

De "dancelabels" zijn vooralsnog huiverig om hun nummers op CD uit te brengen. Denk dat ze er huiverig voor zijn dat de thuis DJ nauwelijks nog platen koopt en er zijn natuurlijk nogal veel thuis DJ's.
Gezien de reacties hier denk ik dat ze er toch niet zo bang voor hoeven zijn.
Vinyl is gewoon leuker dan CD's!!!

* een oude klasgenoot van me draait ergens in een kroeg. Zij downloaden en bepaald aantal mp3's per maand en betalen daar een x bedrag voor. Dat zal wellicht iets goedkoper zijn dan het kunststof schijfje in de winkel halen, maar ook al was ik zo'n kroeg DJ, dan wilde ik toch liever alles op CD in eigen beheer.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jun-22-2004 17:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Chicane
Mijn streven is een eigen clubavond in het buitenland (Griekenland) dus me eigen locatie en setup

Veel succes. Ik hoop voor jou dat je of de juiste mensen kent of financieel je nergens zorgen over hoeft te maken.

Eigenlijk heb je allebei nodig.

Old Post Jun-22-2004 17:27  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Gerrit
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2004

vinyl is zo beperkt!

cdj1000 is echt veel leuker mixen, en dan hebben we het nog niet eens over de nieuwe technics tafel gehad

Old Post Jun-22-2004 18:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Gerrit Click here to Send DJ Gerrit a Private Message Visit DJ Gerrit's homepage! Add DJ Gerrit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > +/- 600 Platen te koop in uitstekende staat
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBanging trance tune! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSergio Del Rio - Parazaar (Gambafreaks Vs Fedo Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:32.

Forum Rules: