Of we het aantal medailles van Sydney overtreffen is de grote vraag
Aug-01-2004 21:24
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Volgens een of andere Engelse wetenschapper niet! Die had met een computersysteem uitgerekend dat wij 5 medailles minder zouden behalen (ik dacht 3 gouden plakken, 1 zilver en 1 brons minder) en hiermee op een 12 plek in het medailleklassement komen.
Hopelijk kunnen PvdH, Inge de Bruijn, de judoka's, een (baan)wielrenner en misschien nog een roeier voor wat Nederlands succes zorgen!
Aug-01-2004 21:32
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Vergeet Anky niet
Aug-01-2004 21:38
Tim81
Let's Rock!
quote:
Originally posted by jp
Vergeet Anky niet
Die vergeet ik eigenlijk liever wel... Maar inderdaad, behalve Anky zouden ook de springruiters nog weleens een medaille binnen kunnen slepen!
Aug-01-2004 21:48
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
Van Moorsel pakt op alle afstanden wel een plak
Aug-01-2004 21:50
Tim81
Let's Rock!
Of een verrassing; Thomas Dekker
Aug-01-2004 21:52
Kakao
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Ik verwacht toch wel een drietal plakken van onze roei-equipe!
Aug-01-2004 22:01
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Tim81
Volgens een of andere Engelse wetenschapper niet! Die had met een computersysteem uitgerekend dat wij 5 medailles minder zouden behalen (ik dacht 3 gouden plakken, 1 zilver en 1 brons minder) en hiermee op een 12 plek in het medailleklassement komen.
wat een bullshit weer zeg, hebben die wetenschappers dan nix anders te doen? met het EK werden we ook al dood gegooid met voorspellingen, wetenschappelijke onderzoeken en dergelijke, en de meesten waren nonsens en de voorspellingen kwamen grotendeels niet uit...
Het duurt nog even maar de stadions van de OS 2008 in Beijing zien er veelbelovend uit.
Aug-02-2004 07:18
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Tim81
Hopelijk kunnen PvdH, Inge de Bruijn, de judoka's, een (baan)wielrenner en misschien nog een roeier voor wat Nederlands succes zorgen!
we hebben volgens mij ook nog een handboogschutter
zag inge de bruijn nog op t strand vrijdag. Vond het vrij bizar dat je zo vlak voor de spelen nog tijd in je schema vindt om een dagje op het strand te liggen. Natuurlijk heeft iedereen een andere voorbereiding, maar ik vond het wel grappig.
Aug-02-2004 20:43
BaRTeZ
Unknown Artist
Registered: Oct 2002
eerste medaille voor Nederland!!!
4x100 meter vrije slag voor de vrouwen!
wat een mooie wedstrijd!
Mooie eerste dag van de OS, paar mooie zwemwedstrijden gezien (Phelps, Thorpe etc.), wegwedstrijd voor wielrenners was ook leuk om te zien. Helaas geen Nederlands succes
Aug-14-2004 18:53
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Mooie eerste dag van de OS, paar mooie zwemwedstrijden gezien (Phelps, Thorpe etc.), wegwedstrijd voor wielrenners was ook leuk om te zien. Helaas geen Nederlands succes
maar wel Belgisch succes