|
| quote: | Originally posted by jp
Ben je Koerdisch of zo? |
nee ik ben zelf geboren in Koeweit, mijn pa komt van irak, maar heeft meest van z'n leven in Koeweit besteed, vanwegen z'n werk.
was 8-9 of zo, heb nog 1 jaar die oorlog ervaren, in Irak en Koeweit.
___________________
| quote: | Originally posted by Octanesyco
Greetings. My name is Casey. You can call me Moose.
-Moose |
|