|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Weer met je verkeerde been uit bed gestapt Bram?
|
Ik geef hem groot gelijk Sommige mensen hier (ja Robin, ik bedoel jou) spreken / schrijven hun eigen taal niet eens normaal, dat vind ik pas slecht. Misschien had je beter even op kunnen letten tijdens de les.
Dat we netjes in het Engels een reply schrijven vind ik ook niet meer dan normaal, de meeste Nederlanders spreken en schrijven een aardig woordje Engels, waarom zou je dan niet even de moeite nemen om dat ook te gebruiken? Zo fris je je kennis van een 'vreemde' (al is Engels niet eens een echt vreemde taal vind ik) ook nog eens op.
Het excuus dat mensen uit andere landen dat ook niet doen en gewoon in hun eigen taal typen, is natuurlijk ook grote onzin.. Ten eerste gebeurt dat sowieso amper, want alles wat hier door buitenlanders gepost is, is of in het Engels (wat heel normaal is, omdat men echt wel weet dat we dat hier spreken), of in een (poging tot) Nederlands, wat ik helemaal een goede zaak vind. Ten tweede, als het wel zo zou zijn, waarom zou je je daar ook toe 'verlagen'? Laat dan zien hoe het wel hoort.
|
Jul-01-2004 12:25
|
|
|
 |
 |
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Registered: Jul 2003
|
|
|
Jul-01-2004 14:04
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:55.
Forum Rules: