Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sensation White Tonight
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

TIPS:

jag har kopplat datoren till TV:n genom TV-out och ser Sensation på TV nu
(väntar bara på PvD)

Old Post Jul-03-2004 21:11  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

^^

quote:
Originally posted by ScuL
jag orkar inte stanna vaken för att jag vet hur hård det kommer att suga
bara PvD interesserar mig men jag får lyssna på det senare när setet är rippat

Old Post Jul-03-2004 21:21 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

vet fortfarande inte om jag stannar vaken.. när spelar han?

Old Post Jul-03-2004 21:41  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

22:00 - 23:25 Brian S
23:25 - 00:50 Benjamin Bates
00:50 - 02:15 Paul van Dyk
02:15 - 02:35 Megamix
02:35 - 04:00 Sander Kleinenberg
04:00 - 05:45 Erick Morillo
05:45 - 07:00 Joost van Bellen

ah.. jag pallar med det
ska bara läsa lite o genomläsa min svenska kursbok igen med den här tråkig musik på bakgrundet

Old Post Jul-03-2004 22:05  United Kingdom
Kaveh
Azizi

Registered: Feb 2004

fan så nice videostream!
Bates lirar riktigt nice just nu. och sen pvd =D

- www.kavehazizi.com -
- www.myspace.com/kavehazizi -

Old Post Jul-03-2004 22:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Kaveh Click here to Send Kaveh a Private Message Visit Kaveh's homepage! Add Kaveh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJmoXX
tranceaddict

Registered: Feb 2004

Nästa vecka sensation black.... live

Justnu lirar PVD

Angående linan är den "sponsrad" just för eventet.. hört den ska vara 2x1Gbit men de räcker inte endå.... över 600.000 som kollar enligt ID&t...

MSN: [email protected]
---

Old Post Jul-03-2004 23:06  Sweden
Click Here to See the Profile for DJmoXX Click here to Send DJmoXX a Private Message Visit DJmoXX's homepage! Add DJmoXX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

vem är det som lirar megamixen? den är lite halvt stollig men fet ändå

PvD hade bra låtval men mixarna var tyvärr inte värda att komplimera, ser fram emot Kleinenberg

Old Post Jul-04-2004 00:33  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

quote:
Originally posted by CJ InterCity
vem är det som lirar megamixen? den är lite halvt stollig men fet ändå

PvD hade bra låtval men mixarna var tyvärr inte värda att komplimera, ser fram emot Kleinenberg

ingen lirar megamixen.
den är datorgjort innan evenemangen.

PvD var bra i början, senare blev det lite mindre.
han spelade en skitdålig remix av Satellite ;(

ahja, resten av evenemangen blir seg igen så nu ska jag sova.

Old Post Jul-04-2004 00:58  United Kingdom
ice_key
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
ingen lirar megamixen.
den är datorgjort innan evenemangen.

PvD var bra i början, senare blev det lite mindre.
han spelade en skitdålig remix av Satellite ;(

ahja, resten av evenemangen blir seg igen så nu ska jag sova.

Så då menar du att dom som är där nere är knäppa och lagt pengarna på skit? och att dom andra "600,000" lr vad det är e dumma som kollar/lyssnar på eventet ?

Old Post Jul-04-2004 01:25  Sweden
Click Here to See the Profile for ice_key Click here to Send ice_key a Private Message Add ice_key to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
musiken är sååååå segt.
fattar fortfarnade inte hur TC kan ordna en busresa till sånt medan det finns så många bättre evenemanger under sommaren :s

Resan kunde bokas redan innan linan var presenterad precis som man kunde köpa biljetter innan den var presenterad... Så de e en chansning när man köper eller bokar nåt sånt...

Enda eventet man kan göra så med är Monday Bar kryssningarna för dom vet man är lika roliga varje gång

Men satan i helvete vilka långa jävla mellanstycken det är... massa tjaffs om Grekiska gudar... Erik Morillo nu...
Vilket jävla houseevent... Nåt e fel på ludet så man hör annan musik i mellanåt från nån radiokanal... Brittney Spears i bakgrunden...

Last edited by SteveTranz4ever on Jul-04-2004 at 02:12

Old Post Jul-04-2004 01:37  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kickthebase
tranceaddict in training

Registered: Mar 2004

Tokhousigt får väl kvällens aktivitet nere i Holland beskrivas som, nu känns det som Morillo jobbar hårt för att få mig till sömns. Anser dock att PVD bjöd på ett alldeles lysande set. Skulle inte haft något emot att vara där när han brände av Marcos vs JK Walker - Apache 7 (Marcos Mix)
samt Kuffdam & Plant - Summer Dream (Paul van Dyk Remix wooow!!!!
Någon Dj efter pvd körde någon mix på Pink Floyds "brick in the Wall" någon som vet vem som ligger bakom denna?? Guten Abend!

Old Post Jul-04-2004 02:33  Sweden
Click Here to See the Profile for kickthebase Click here to Send kickthebase a Private Message Add kickthebase to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

argh, fått dygnsrytmen helt fakkad. Sitter därimot och lyssnar på eric morillo nu. Fan har märkt att jag faktiskt diggar house asså

KESO!

Old Post Jul-04-2004 02:57  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sensation White Tonight
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from Svenson 2005 set with sample..should be easy [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDreamscape Feat. Thea Gilmore - We'll See [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:50.

Forum Rules: