Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > damn, de trein gaat commercieel
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001

538 gebruikt het nummer ook al om Dance Department aan te kondigen...
maar 10.21min in precies 3.00min inkorten is wel heel erg!!!!

Old Post Sep-16-2001 00:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

ik heb hem nog nie gehoord, dus ik kan er nog geen mening over geven

maar flight 643 duurt om precies te zijn 2:52........wel heel erg gruwelijk kort als je het mij vraagt

Old Post Sep-16-2001 11:07 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppet
animal

Registered: Apr 2001

Maakt mij weinig als de radio edit verneukt is(wordt het geen hit en dan gaan het tmf publiek tiesto niet meer leuk vinden)En wij hebben allemaal de relaxde en lange versie, tietso of geen enkele dj(normale dan) gaat die ingekorte versie draaien.

Greetz Muppet

Old Post Sep-16-2001 11:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppet Click here to Send Muppet a Private Message Add Muppet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Wat mij betreft kan die knakker zijn koffers pakken........zuigende commerciele nummers.....elk jaar draaid hij dezelfde sets.............de centen zijn hem in debol gevlogen..........beetje jammer weer.............

Old Post Sep-16-2001 12:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arno
crack addict

Unhappy

Jezus, wat zonde is dat weer zeg. Ik snap echt niet dat tiesto 2 platen achter elkaar commercieel maakt. Hij heeft toch geld zat dacht ik zo, met zn eigen platenlabel, recordstore en om ff een avondje te draaien krijgt ie ook een aardige bom duiten.

And then she said:...

"What did you just gave me? "
And he said:...
"....XTC............XTC......."
And then...
HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!

Old Post Sep-16-2001 13:33  Macedonia
Click Here to See the Profile for arno Click here to Send arno a Private Message Add arno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Ik snap het niet.....
Wat is er mis met geld verdienen. Wat is er mis met het maken van een plaat die zo'n succes blijkt te zijn dat er een radio edit wordt gemaakt. Het origineel blijft toch een goed nummer.

Veragocha - carte blanche.....(videoclip, radio edit)
System f - out of the blue (videoclip, radio edit)
System f - Cry (videoclip, radio edit)
Vincent de moor met zijn nummers
Nog 2 andere nummers van system f
Blaze 2 my beat

de 3 gouryella's, rank 1, etc..................
Waar maken jullie je druk om????
Die platen zijn niet gemaakt om op de radio te komen maar om gedraaid te worden in de clubs. Daarna wordt besloten om een radio edit te maken..

1. om geld te verdienen (wil iedereen)
2. naamsbekendheid
3. Verkrijgbaarheid op cd

Alles is commercieel...maar projecten als:
barthezz, Ian van dahl, milk inc...die krijgen mijn steun niet dan maar dat is dus ook heel anders....

Jullie gaan naar feesten als Trance energy die feesten lopen zo goed doordat platen op tmf te zien en zijn en te horen op radio 538.........willen jullie daar wel mee feesten met al die mensen die naar radio edits luisteren???

Soory hoor maar opeens is iemand slecht doordat ie commercieel is?
Ik meende dat toen ik hier bij dit forum mij aanmelde dat barthezz on the move enorm geweldig was....commercieel uitgemolken tot op het bot..beetje vaag soms...

Old Post Sep-16-2001 15:06  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing

quote:
Originally posted by magrec
Ik snap het niet.....
Wat is er mis met geld verdienen. Wat is er mis met het maken van een plaat die zo'n succes blijkt te zijn dat er een radio edit wordt gemaakt. Het origineel blijft toch een goed nummer.

Veragocha - carte blanche.....(videoclip, radio edit)
System f - out of the blue (videoclip, radio edit)
System f - Cry (videoclip, radio edit)
Vincent de moor met zijn nummers
Nog 2 andere nummers van system f
Blaze 2 my beat

de 3 gouryella's, rank 1, etc..................
Waar maken jullie je druk om????
Die platen zijn niet gemaakt om op de radio te komen maar om gedraaid te worden in de clubs. Daarna wordt besloten om een radio edit te maken..

1. om geld te verdienen (wil iedereen)
2. naamsbekendheid
3. Verkrijgbaarheid op cd

Alles is commercieel...maar projecten als:
barthezz, Ian van dahl, milk inc...die krijgen mijn steun niet dan maar dat is dus ook heel anders....

Jullie gaan naar feesten als Trance energy die feesten lopen zo goed doordat platen op tmf te zien en zijn en te horen op radio 538.........willen jullie daar wel mee feesten met al die mensen die naar radio edits luisteren???

Soory hoor maar opeens is iemand slecht doordat ie commercieel is?
Ik meende dat toen ik hier bij dit forum mij aanmelde dat barthezz on the move enorm geweldig was....commercieel uitgemolken tot op het bot..beetje vaag soms...

Je haalt me de woorden uit de mond Magrec! Zelden zo eens geweest met een post. Gekanker altijd op commercieel terwijl ze daar zelf net zo hard aan me doen.

Sido

Old Post Sep-16-2001 15:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Ik ben het ook eens met wat magrec zegt

De best trancenummers van 1997 waren ook al op single uitgebracht, er is eigenlijk nog niks veranderd. Carlos - The Silmarrilia, Theme From Norefjell zijn ook op single uitgebracht netzoals de Gouryella tunes en Major League - Wonder, ik baal alleen zwaar dat Sparkles NOOIT op cd single is uitgebracht.. echt alleen al de gedachte om de Airscape remix, Transa en Magikal Remake in CD kwaliteit te hebben !. Vimana - We Came is trouwens alleen in scandinavie uitgebracht.

Ik kan er alleen niet tegen dat er van Urban Train zo'n zwaar matige edit van wordt gemaakt... die van Flight 643 vond ik redelijk en de rest van de Tiesto radio-edits zijn vrij goed.

Old Post Sep-16-2001 16:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Hier wil ik wel even op ingaan.......

Mijn gedachte zijn zo.......als iemand een nummer maakt en die verneukt als hij commercieel gaat,dan hoeft dat van mij niet echt zo meer met die DJ, kwaliteit gaat dus enorm achteruit......
Dan ga ik dus inderdaad lopen zijken....

Ik wil niet zeggen dat ik die originele Urban Train goed vind...vind hem best wel bagger maar dat komt omdat ik "all the way Techno" ben...

Geld verdienen is okee, dat wil ik ook maar in dit geval veel geld verdienen terwijl de kwaliteit daalt.....dat vind ik persoonlijk een slechte zaak.....

Een nummer zoals Airwave...vond ik op het begin ook goed......Innercity was al 5 maanden afgelopen en Airwave wordt commercieel......voor mijn gevoel vond ik dat zonde.....zo'n nummer, vet kippevel toen ik hem hoorde in die grote zaal.........maar in de disco......jakkie.......

Ik denk dat iedereen dat persoonlijk heeft......een nummer wat goed is, je hoort hem een tijdje......en dan gaan ze hem verneuken omdat hij zo nodig verkocht moet worden..........

Dis mijn mening..maarja......gelukkig dat veel Technoplaten niet commercieel worden (nog niet tenminste)

Groeten

Techno maniac

Old Post Sep-16-2001 16:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SpeakerfreaK
Senior tranceaddict

Shame / Disagreement

Tja het commercieel maken opzich vind ik niet erg, ik vind het volgende wel erg:

1) als het nummer zwaar wordt VERNEUKT door het inkorten/editen e.d. (wat ik van jullie dus begrijp nu bij urban train gebeurd is). Of als het een cheap-ass dance productietje betreft, zoals dat nummer van Tess nu....

2) (en dit vind ik t ergste) Dat de nummers 't goed doen in de 'top40`s'...als zo`n nummer hoog komt, dat dan al die kleine SUKKELs en ETTERS die normaal n sync of rap of bizkit of wat dan ook luisteren een flight 643 ook leuk gaan vinden. Zag laatst dat die al op 10 stond ofzow...nou elke mongool kent t strax en denkt iets nieuws te hebben 'gevonden'....Als het zo ver is schaam ik me gewoon dat nummer op mijn stereo te spelen, omdat je dan meteen wordt aangezien als een van hun. (hun = de meelopers)

3) de clips meestal zwaar zuigen (lees: NIET ALTIJD)

dat is het denk ik zo ongeveer: mijn mening..

P.S. New Wave, denk inderdaad niet dat Betty Ford - Alter Ego en dergelijke snel op single komen **GELUKKIG**

Old Post Sep-16-2001 20:33  Czech Republic
Click Here to See the Profile for SpeakerfreaK Click here to Send SpeakerfreaK a Private Message Add SpeakerfreaK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

Niks mis met commercieel zijn op zich... van mij maggie een miljoen Urban Train platen of wat dan ook verkopen aan "tmf-publiek" als hij daar goed mee kan verdienen heeft-ie groot gelijk.

Ik heb alleen altijd problemen met het compleet "verkrachten" van het orginele nummer om het maar in die 3-4 minuutjes te laten passen en liefst nog wat vocals erbij (ook al slaan ze totaal nergens op) want een nummer zonder tekst snapt "het grote publiek" blijkbaar niet.

En helaas zijn er maar weinig "radio edits" die ook maar enigszins recht doen aan het origineel. Flight 643 ging nog nčt (kantje boord) maar dat is dan ook de enige die ik kan bedenken. De radio edit van Barthezz bijvoorbeeld vind ik echt gruwelijk.

Dus geld verdienen met trance is hartstikke ok, maar verknaak die platen niet zo! Zonde van hele goede muziek.

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Sep-16-2001 20:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by SpeakerfreaK
...
nou elke mongool kent t strax en denkt iets nieuws te hebben 'gevonden'....
...

Om hierop ff terug te komen, dat vind ik dus ook errug irritant. Iemand die zich een "trance fan" noemt en dan naar me toe komt "heb je die nieuwe XXX al gehoord? gaaf he!?" en heeft-ie het over een plaat van een half jaar oud. Dat is me met Delerium - Silence bv veel gebeurd, die plaat was al bijna weer afgevoerd uit mijn playlist (nog net niet omdat het een goed nummer blijft) toen je 'em ineens overal hoorde.

Ga je stappen denk je zelf om de paar nummers chagrijnig "jezus wat een ouwe, draai es wat nieuws", gaat iedereen uit z'n dak

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Sep-16-2001 20:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > damn, de trein gaat commercieel
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTech-House Tune 1 Needs An ID! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBart Claessen - "Playmo" (1st play mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:14.

Forum Rules: