|
| quote: | Originally posted by Donna
Klopt Wouter,daarom gaan we ook meestal naar een ander soort feesten,maar dis een discussie zoals je zelf al zegt,niet een verzoek om een id&t feest te mogen bezoeken. |
Klopt, want ik verzoek niets. Ben wel op NJoy geweest, maar dat was gratis. Heb mezelf ook gesteld van: ik ga NOOIT naar een ID&T feest, TENZIJ het gratis is. Maar NJOY heb ik wel weer gezien waarom ik niet naar die feesten ga.
| quote: | Originally posted by Donna
Bram wat je daar zegt benk t dus echt wel mee eens,dat er geld valt te verdienen uit non-commercie,maar door het spreekwoord " als er 1 schaap over de dam loopt volgen er meer" word het vroeg of laat toch weer die omstreden "commercie"
Omdat anderen zien dat iemand geld maakt uit zijn passie 4 muziek,pakken ze dat razendsnel op en maken er een zooitje van.
Zo zul je altijd vooruit moeten blijven op de volgelingen,en daars op zich niets ergs aan,zo blijven de trendsetters scherp en in beweging,aan elk nadeel zit een voordeel . |
Klopt.... Sensation heeft een naam en daarom komen er mensen, hoe hard we als NLTA'ers ook lobbyen om naar DV te komen Maar dat maakt ook niet uit, ieder zijn meug.
[offtopic]Maar lees bv eens Partyflock: daar gaan mensen met de naam "Hardcoresletje01" naar Sensation White en zeiken dan dat het TE SOFT is! Grrrr Kijk, daar heb ik nou zo'n hekel aan (en dat zijn de schapen over de dam...).[/offtopic]
| quote: |
En er valt niet te discussieren? why not? |
Omdat sommige mensen hier dat niet kunnen.
Omdat sommige mensen verbanden leggen / mensen woorden in de mond leggen die er helemaal niet zijn.
Jammer, want discussie is leuk en is goed. Je moet de discussie los zien van de persoon. Dat gebeurt te weinig hier.