Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Meer over ID&T
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002
Hello!

heya'll, das poosje geleden kwas mn wachtwoord kwijt
maare er staat ethisch standpunt.
Maar ID&T is niet opgericht om veel mensen leuke en betaalbare feesten te geven (ethisch standpunt) maar om winst te maken...lijkt me niet echt iets om id&t op aan te spreken, maak je eigen ethische keuzes en ga dan naar andere feesten.

Old Post Jul-06-2004 13:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by DjRV
wat loop je nou te zeiken man, beetje arrogant van jou om iemand zo te zien omdat ze kop je niet aanstaat. als die dude al arrogantie heeft is dat wel omdat ie daar een reden voor heeft. die gasten zijn met niks begonnen en hebben nu een bedrijf wat wereldwijd bekend is.
ethnisch oogpunt?? je hebt het over entertainment man, niet over je onderdak of je voedsel.

Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Klop / klepel verhaal en verkeerde verbanden leggen die ik niet eens maak.

quote:
Originally posted by Donna

En etnisch oogpunt,verklaar die s Bram?

Ethisch, niet etnisch, als we het over etnisch gaan hebben komen we weer bij de Urban

Maar ethisch oogpunt; alles gaat tegenwoordig wel om geld geld geld geld en geld. Reclame hier, reclame daar. Je kan ook ergens voor STAAN en wel geld verdienen. Neem een Awakenings Festival: BIJNA geen reclame maar wel een topfeest. Dat bedoel ik dus dat al die meuk eromheen helemaal niet nodig is. Its all about the music, maar dat is mijn mening.

En Raoel, wat je zegt klopt helemaal, stilstand is achteruitgang. Ze zijn goed en organiseren topfeesten qua organisatie. Geen twijfel daarover. Natuurlijk moeten ze er ook geld mee verdienen.
Maar hoe ze het af en toe uitdragen, met als voorbeeld de Tiesto In Concert DVD waar er echt een blaatverhaal opgehangen zijn dat ID&T zooooooooooo goed is enzo, plus daarbij het forum sluiten over 'azijnpissers' etc geeft aan dat ze niet tegen kritiek kunnen. Dat vind ik redelijk arrogant.......maarja, wie ben ik als individu?
En entertainment is voor veel mensen wel hun onderdak en brood. Halen ze de prijzen van de kaarten omlaag heb ik meer geld voor onderdak en brood.

Old Post Jul-06-2004 13:14 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by T.H.C.
heya'll, das poosje geleden kwas mn wachtwoord kwijt
maare er staat ethisch standpunt.
Maar ID&T is niet opgericht om veel mensen leuke en betaalbare feesten te geven (ethisch standpunt) maar om winst te maken...lijkt me niet echt iets om id&t op aan te spreken, maak je eigen ethische keuzes en ga dan naar andere feesten.

Dat weet ik en dat doe ik ook. Tuurlijk, ik geef je daar geen ongelijk in. Maar toch mag daar best over gepraat/gediscussieerd worden? Monumental is ook gemaakt om geld te verdienen, maar die doen het ook anders.

Ach laat ook maar, het wordt weer zo'n non-discussie....

Old Post Jul-06-2004 13:16 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

idd discussie is redelijk kansloos

Old Post Jul-06-2004 13:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Klopt Wouter,daarom gaan we ook meestal naar een ander soort feesten,maar dis een discussie zoals je zelf al zegt,niet een verzoek om een id&t feest te mogen bezoeken.

Bram wat je daar zegt benk t dus echt wel mee eens,dat er geld valt te verdienen uit non-commercie,maar door het spreekwoord " als er 1 schaap over de dam loopt volgen er meer" word het vroeg of laat toch weer die omstreden "commercie"
Omdat anderen zien dat iemand geld maakt uit zijn passie 4 muziek,pakken ze dat razendsnel op en maken er een zooitje van.

Zo zul je altijd vooruit moeten blijven op de volgelingen,en daars op zich niets ergs aan,zo blijven de trendsetters scherp en in beweging,aan elk nadeel zit een voordeel

En er valt niet te discussieren? why not?

Old Post Jul-06-2004 13:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Klopt Wouter,daarom gaan we ook meestal naar een ander soort feesten,maar dis een discussie zoals je zelf al zegt,niet een verzoek om een id&t feest te mogen bezoeken.

Klopt, want ik verzoek niets. Ben wel op NJoy geweest, maar dat was gratis. Heb mezelf ook gesteld van: ik ga NOOIT naar een ID&T feest, TENZIJ het gratis is. Maar NJOY heb ik wel weer gezien waarom ik niet naar die feesten ga.

quote:
Bram wat je daar zegt benk t dus echt wel mee eens,dat er geld valt te verdienen uit non-commercie,maar door het spreekwoord " als er 1 schaap over de dam loopt volgen er meer" word het vroeg of laat toch weer die omstreden "commercie"
Omdat anderen zien dat iemand geld maakt uit zijn passie 4 muziek,pakken ze dat razendsnel op en maken er een zooitje van.

Zo zul je altijd vooruit moeten blijven op de volgelingen,en daars op zich niets ergs aan,zo blijven de trendsetters scherp en in beweging,aan elk nadeel zit een voordeel.

Klopt.... Sensation heeft een naam en daarom komen er mensen, hoe hard we als NLTA'ers ook lobbyen om naar DV te komen Maar dat maakt ook niet uit, ieder zijn meug.

[offtopic]Maar lees bv eens Partyflock: daar gaan mensen met de naam "Hardcoresletje01" naar Sensation White en zeiken dan dat het TE SOFT is! Grrrr Kijk, daar heb ik nou zo'n hekel aan (en dat zijn de schapen over de dam...).[/offtopic]

quote:

Omdat sommige mensen hier dat niet kunnen.
Omdat sommige mensen verbanden leggen / mensen woorden in de mond leggen die er helemaal niet zijn.

Jammer, want discussie is leuk en is goed. Je moet de discussie los zien van de persoon. Dat gebeurt te weinig hier.

Old Post Jul-06-2004 13:32 
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Dit heeft allemaal niks met meelopen met de massa te maken. Na 12 jaar parties in binnen-en buitenland laat je toch echt niet beinvloeden door een hype. Eerder nog zet je je ervan af.

Ik vind de hele story van ID&T gewoon erg interessant, omdat het gewoon jongens van de straat zijn die door grote risico's te lopen multimiljonair zijn geworden en de dance cultuur in de hele wereld hebben beinvloed. De dood van Miles toont maar weer aan hoe relatief geld eigenlijk is.

De ID&T feesten hebben de laatste tijd gewoon echt een goed gevoel achter gelaten, op Trance Energy na dan. Volgens mij zijn de heren in Sloterdijk wakker geworden en hun peilers wat meer gericht op dingen die ze goed doen: feesten organiseren. Dat de prijzen skyhigh zijn daar erger ook ik me aan. Net als het verneuken van ID&T Radio.

Met andere woorden ere wie ere toekomt. Innercity & Mysteryland waren gewoon zeer indrukwekkend. Sensation White bood een avond vol vermaak met lekkere muziek, is dat niet wat we willen? Als er geen reet aan was en het publiek de boel verpeste was ik na PvD lekker haar huis gegaan.

Wat ID&T ooit met de hardcore gedaan heeft is onvergetelijk. Dat was pas uitmelken tot de laatste druppel, waarna de hele boel instortte. Die commerciele drang zit er nog steeds in maar het stoort me de laatste tijd niet meer zo. Geen enkele organisatie doet het alleen voor de lol.

Donna, ik kan prima bepalen of iets goed is of niet. De voornaamste reden om naar Senseo te gaan was Paul van Dyk. Ik heb mijn principes daar voor opzij gezet en nu achteraf blijkt dat het een topfeest was hoor je dat gewoon toe te geven. Meelopen met de massa? Ik zou eerder zeggen: tegen de Sucksation stroom in.

Overigens kan dat hele Black gebeuren van mijn part vandaag nog afgeschaft worden.

Old Post Jul-06-2004 14:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

JP zelfs ik kan nog wel eens iemand fucken omdat ik daar gewoon ff zin in heb,doek wel vaker maar dat kan alleen sjinees doen zonder dat er ronduit geblaat van komt denk ik

En het afzetten tegen de hype zie ik niet echt gebeuren in de grote feestwereld,jij wel?
Tis iets waarom ik al tijden baal dat ik niet kapitaalkrachtig genoeg ben om t te doen,anders had ik t wel gedaan.
Maar das juist t probleem denk ik,mensen met geld verliezen hun creativiteit om iets te moeten bereiken en raken daardoor afgestompt,erg zonde.

ID&T blijft als doelgroep de jongeren houden denk ik,die kunnen ze nog sturen

Old Post Jul-06-2004 14:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Klop / klepel verhaal en verkeerde verbanden leggen die ik niet eens maak.

Bram ik dig jou echt niet. Snap niet waar jij je verkeerde verbanden vandaan haalt want die maak ik niet.
Om vervolgens aan te geven dat er niet te discussieren valt, nee klopt als je meteen gaat roepen dat het geblaat is.

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Last edited by DjRV on Jul-06-2004 at 14:46

Old Post Jul-06-2004 14:39 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

quote:

Hm ja dat is misschien ook meer mijn eigen probleem, ik denk dat ik het met 90% van de mensen hier wel eens zou zijn als ik irl een discussie zou voeren over ID&T.

Old Post Jul-06-2004 14:44  Netherlands
Donna
Elitist

Sja tis maar een gesprek over een organisatie:P

En eigenlijk vind ik die organistaties ook wel ok want juist daardoor komt er straks een steeds beter aanbod van feesten die de tegenhangers gaan zijn van een so called sucksation etc etc.

Met alles maak je pieken en dalen mee,en maar goed ook want zonder dalen zou je de pieken never nooit meer kunnen herkennen

Old Post Jul-06-2004 14:48  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by DjRV
Bram ik dig jou echt niet. Snap niet waar jij je verkeerde verbanden vandaan haalt want die maak ik niet.
Om vervolgens aan te geven dat er niet te discussieren valt, nee klopt als je meteen gaat roepen dat het geblaat is.

Jawel, kijk:

quote:
wat loop je nou te zeiken man, beetje arrogant van jou om iemand zo te zien omdat ze kop je niet aanstaat. als die dude al arrogantie heeft is dat wel omdat ie daar een reden voor heeft. die gasten zijn met niks begonnen en hebben nu een bedrijf wat wereldwijd bekend is.
ethnisch oogpunt?? je hebt het over entertainment man, niet over je onderdak of je voedsel.

Ik vind zijn kop arrogant, maar daardoor zie ik ID&T nog niet als 'klotebedrijf' ofzo. Ik zeg juist dat ik er veel respect voor heb. Ik zeg PUUR dat zijn KOP mijn niet aanstaat, verder niets. Ik zeg ook dat ik geen idee heb waarom precies. Just a feeling. Heb jij dat nooit als je het hoofd van bepaalde mensen ziet? Zo'n zelfingenomenschap etc?

En waarom er niet gediscussieerd kan worden, wat ik vervolgens roep, is omdat je op basis van onwaarheden niet kan discussieren. Plus dit verband wat jij hierboven beschrijft heb ik dus nooit gezegd/bedoeld, dus daar kan je dan ook niet op verder discussieren. Ik kan het alleen uitleggen. Snappez-vous?

Oh en nog wat over discussie: het is meestal wel handig om niet te fucken in discussies, oftewel: ik vind het lastig om als je echt in een flinke discussie zit te zien of iemand fuckt of dat het gewoon discussie is. En dat is lastig.... Dus Donna

Old Post Jul-06-2004 14:51 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Meer over ID&T
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRO Creamer & K Pres. Dr. T - Last Night I Was Dreaming (Jordan VS Creamer & K Mix) [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMuzo - The Mack [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:50.

Forum Rules: