|
| quote: | Originally posted by yaman
אני מת להתחיל ליצור חתימה
מה אני ישים בא?????
אולי אחת מהכוסיות שטל צילם |
תתחיל ממשהו פשוט, איזה כוסית עם הניק שלך זה תמיד טוב להתחלה
גם אך אחד לא באמת מסתכל על מה שעשית (יש כוסית נו מה) וגם זה פשוט להכין
תוך כדי תנסה לשחק עם האופציות וללמוד דבר או שניים... זה יעזור לך להמשך
| quote: | Originally posted by Rising
במשך חצי שנה למדתי וחקרתי לבד אחי
בלי להשתמש במדריכים שסתם פוגעים לך בכושר יצירתיות |
כל אחד צריך להתחיל מאיפשהו- אין שטם דבר רע בלקוא מדריכים, ללמוד טכניקות ולפתח את האפשרויות שלך.. כל השאר תלויי בדימיון
___________________
Last edited by eXeTik on Jul-09-2004 at 01:37
|