Originally posted by Tiger777
we mogen allemaal al eens iets slechts maken he
Dat was juist zijn bedoeling
Jul-08-2004 16:36
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
i don't care what anyone says.. ik doe waar ik zin in heb, en gisteren was dat jump. man, wat heb ik gelachen toen ik het maakte.. vanmorgen dan es met subwoofers beluisterd.. ik kon me niet inhouden.. dit is iets waar de meest zielige johnny's op uit hun dak gaan
Jul-08-2004 17:00
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by Pumaz
Dat was juist zijn bedoeling
In dat geval, proficiat tor
Jul-08-2004 17:43
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
de melodie is niet echt hardstylig. de bassline al helemaal niet, meer trage hardcore. maar daarvoor is het niet nummer niet ordentelijk opgebouwd. verder zit er ook niet echt kracht en ontwikkeling in
als je een serieuzere poging zou wagen zou ik meer distorted synths a la juno gebruiken met wat reverb en veel unison erover.
waarschijnlijk produceer je gewoonlijk trance want dat is terug te horen in je synth gebruik
Hardstyle is toch allemaal hetzelfde Je pakt een oud hardcorenummer of een andere deuntje, gooit er een kazige goedkope hardstylebeat onder en done
Jul-08-2004 21:30
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by Freezel
Hardstyle is toch allemaal hetzelfde Je pakt een oud hardcorenummer of een andere deuntje, gooit er een kazige goedkope hardstylebeat onder en done
dwaas. door mensen als jou kom ik niet meer op NLTA.
kortzichtige generalisatie van Amsterdam tot Tokio die je daar toepast.
ga het zelf eens proberen als je het zo goed weet
Originally posted by Jasperovitsj
Hoe die Nl-Ta ruzies voor op het Nl-Ta forum, oké!
wees niet bang daar kom ik niet meer.
ik ken geen land waar meer respectloze apen zitten dan Holland.
over een jaar hoop ik er ook niet meer te wonen gelukkig vermaak ik mij prima bij de SWETA's
't valt me alleen wel op dat ze er als de kippen bij zijn als ik ergens anders een post maak over hardstyle in een voor hun leesbare taal
Originally posted by ScuL
wees niet bang daar kom ik niet meer.
ik ken geen land waar meer respectloze apen zitten dan Holland.
over een jaar hoop ik er ook niet meer te wonen gelukkig vermaak ik mij prima bij de SWETA's
't valt me alleen wel op dat ze er als de kippen bij zijn als ik ergens anders een post maak over hardstyle in een voor hun leesbare taal
das wel een luxe dat je kan kiezen
je gaat in sweden wonen dan neem ik aan ?
Jul-09-2004 00:14
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
waarschijnlijk produceer je gewoonlijk trance want dat is terug te horen in je synth gebruik
De laatste tijd maakt hij vanalles
Kevin, dit is een oproep om 'I love my bed' af te maken, het ding zit al uren in mijn hoofd
Jul-09-2004 04:05
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
dwaas. door mensen als jou kom ik niet meer op NLTA.
kortzichtige generalisatie van Amsterdam tot Tokio die je daar toepast.
ga het zelf eens proberen als je het zo goed weet
Ik steun u mijn broeder, alleen moet ik wel toegeven dat Hardstyle er zwaar op achteruit is gegaan en dat het met momenten wel heel dicht dicht bij Jump begint te komen
Jul-09-2004 07:47
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Pumaz
Kevin, dit is een oproep om 'I love my bed' af te maken, het ding zit al uren in mijn hoofd
momenteel met een paar andere dingen bezig, omdat ik een beetje vast zit met I Love my Bed... maar vroeg of laat komt ie er zeker wel.
en ik moet toegeven dat mijn terminologie een beetje de mist is ingegaan.. dit is geen hardstyle, maar 'platte jump' zoals ze zeggen.
@ Scul: de opmerking van Freezel niet al te serieus nemen, er staan immers "" smileys...