Heb zelf zo'n poweball, en daar moet je dus NIET met je vingers over rollen (tenzij je gebroken vingers wilt...)
quote:Originally posted by TranceZoner eens Jaja, mijn banner is een beetje noob. Ik verzeker dat hij binnen de week ververst is!
quote:Originally posted by websley Jaja, mijn banner is een beetje noob. Ik verzeker dat hij binnen de week ververst is! is er geen nederlandse versie van bash.org?
quote:Originally posted by websley Jaja, mijn banner is een beetje noob. Ik verzeker dat hij binnen de week ververst is! LOL wat een ongelooflijke floerd ben je toch ennuh: quote:Originally posted by trancezoner eens jij ook, nr 2 floerd van t jaar
wie ben jij om dat te zeggen? de opperfloerd? (ben t trouwens wel met je eens )
wtf is een floerd? (ben ik er nu een? )
Zoeken op het Taalweb Zoekresultaten 0-0 van 0 treffers bij het trefwoord "floerd" gesorteerd op relevantie: Resultaten: Opnieuw/verfijnd zoeken (zoekinstructies)
er is dus een nieuw woord uitgevonden
___________________ Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
Wat zijn jullie toch weer lief voor elkaar. Jullie dachten weer even iemand de grond in de stampen eh?
___________________ www.galenbehr.com / www.myspace.com/galenbehr
Niet dan, ja togh!?
quote:Originally posted by BaRTeZ wtf is een floerd? (ben ik er nu een? ) geen idee. Misschien een flikkerwoerd? (mannetjes homo eend)
Even op de topic terug te komen, ik heb geen last van een muisarm. Ik gebruik al jaren : SUPER BLUE STUFF echt Amazing !!
___________________ 2 bier a.u.b.