Jag tycker det är lite lustigt att det är så förbjudet att tala om mp3 filer och hubbar på detta forum då det samtidigt går att ladda ner ett gäng låtar från huvudsidan. men vad vet jag... vill inte attackera dig n0bben, jag bara tycker TAs regler är lite konstiga.
Törs hålla med Treo. "Ägaren" av sidan verkar vara rätt så liberalt ställd till fildelning.
Någon som vill räta ut frågetecknena?
Jul-12-2004 17:00
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by Treo
Jag tycker det är lite lustigt att det är så förbjudet att tala om mp3 filer och hubbar på detta forum då det samtidigt går att ladda ner ett gäng låtar från huvudsidan. men vad vet jag... vill inte attackera dig n0bben, jag bara tycker TAs regler är lite konstiga.
Vad jag vet så har swamper fått tillstånd att dela ut dessa filer från "skaparen".
Detta är alltså vad jag har HÖRT, tror det diskuterades i en annan tråd tidigare
Jul-12-2004 17:11
Try
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2004
Själv så sitter jag på x3trance... nån som har nått annat tips så får ni gärna PMa mig =)
Jul-12-2004 17:53
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Vad jag vet så har swamper fått tillstånd att dela ut dessa filer från "skaparen".
Detta är alltså vad jag har HÖRT, tror det diskuterades i en annan tråd tidigare
Stämmer bra!
Lät tråden vara öppen för att ni skulle få reda ut vad som gällde, men fortfarande gäller att adresser till hubbar inte får diskuteras, och ni vet om det.
Jul-12-2004 18:01
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
jag har en jätteolydig idé ...
nån som är sugen kan ju PM:a mig eller Try
Jul-12-2004 20:59
Try
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2004
jo det är en ganska bra idé med faktiskt. så börja pma nu =)