אחחחחחח אני זוכר את ה-1000 הראשון שלי...... איזה נוסטלגיה..... מזל טוב גבר!!
___________________
נמשע כמו לזיין איזה אחת מזל טוב........ ואני זוכר את הפעם הראשונה שלי
quote:Originally posted by HyPeRSoNiC אחחחחחח אני זוכר את ה-1000 הראשון שלי...... איזה נוסטלגיה..... מזל טוב גבר!! כן... אחת הנוסטלגיות ללא ספק מזל טוב אח של גב גבר בשם גזר
___________________ .
quote:Originally posted by KrazyDJs מזל טוב... עכשיו אתה יכול להנמיך פרופיל ולרשום פחות חחחחחחחחחחחחחחחחחח טל אחי, אוהב אותך!!! שיהיה במזל
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA