is tenuekes eigenlijk echt nodig???
dan moet ge er al hebben voor 2 ploegen? is da nie wa veel van het goede?
Jul-15-2004 12:49
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
^ 1 ploeg in tenue en 1 niet hé, das duidelijk genoeg hoor!
Maar als er iemand aan gewone gekleurde overgooiertjes zou kunnen komen is dat ook al voldoende!
hebben ze zo'n flashy gele shirts niet in die zaal zelf?
ik kan wel aan de outfits geraken, maar om ze helemaal naar ginder te leuren. ik ben geen lastezel e
Jul-15-2004 13:55
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Re: Beta-voetbal!
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tot nu toe hebben we:
TOR (keeper)
zet maar bij reserve voorlopig, want qua gespeelde matchen kom ik in totaal nog niet aan 10, en het is heel heel heel lang geleden dat ik nog een voetbal heb aangeraakt
Jul-15-2004 14:32
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Re: Re: Beta-voetbal!
quote:
Originally posted by TOR
zet maar bij reserve voorlopig, want qua gespeelde matchen kom ik in totaal nog niet aan 10, en het is heel heel heel lang geleden dat ik nog een voetbal heb aangeraakt
Maakt niet uit, met deze kwailificaties ben je met voorsprong de beste keeper die we hebben!
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf
Jul-15-2004 22:59
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
wie heeft welke ervaring hier op voetbal niveau, dus speelt ge zelf nog en waar? welk niveau, hebt ge vroeger gespeeld, welk niveau etc
Ikzelf heb een jaar of 7 geshot tot men 14-15 ofzo. 6 jaar bij sparta appels (gekend van de huidige Lokeren keeper Griffen De Vroe) en 1 jaar bij kavd dendermonde (gekend door als eerste ploeg 3 jaar na elkaar te zakken, van 3e nat nr 2e prov - ook gekend omdat vorig jaar in de derby tgn oudegem iedereen van de ploeg werd uitgesloten).
Vanaf mijn 6e bij dezelfde club. Begonnen erg laag, maar had toch wel talent en sinds mijn 7e tot 20e bij elk 1e elftal gezeten. In het 1e elftal had ik echt geen trek meer omdat er steeds veel goede spelers weggingen ieder jaar en per jaar mindere spelers terug kwamen.
Sinds 3 jaar hebben we nu een vriendenelftal op de zondag, waarvan we het 7e elftal zijn