Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Status fråga
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000
Re: Re: respektmätare...

quote:
Originally posted by reveal

vaddå slippa? spelar väl ingen roll? om man inte skriver inlägg så tappar forumet sin mening tycker jag

men att rösta på folk... man "känner" ju inte så många precis... blir några få som får skitbra status, medan resten får lagom dålig men ok, det spelar ju ingen roll... man är inte här för status, utan för att diskutera

Alldeles rätt och riktigt.....Om jag inte minns fel så minns jag att jag läste något om att man ska bara få posts på det man kan om musik men jag kan ha fel om detta....Tror att mindshooter vet mera om detta...

Old Post Sep-20-2001 20:40  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Hmm... nånstans säger det mig att det kommer vara svårt att få det att funka.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-20-2001 21:13  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Vet inte alls mycket om den där "mätaren"....Jag vet att RMF inför en ny mätare där man ska rösta på inlägg..... Sen har jag juh märkt att det är stora problem med oseriösa posts vilket har slutat med att Swamper stängt av Post counten i chill-out...... Dom säger också att den ska tas bort och förflyttas till Profilen...så ingen ser utan att gå in och kolla noga.... Personligen tycker jag inte det...
Jag tycker det är skönt att ha nåt att sträva efter....att folk kan se att jag varit här länge och att kolla seriöst på det jag skriver.... "Höga posts betyder nuförtiden inte att man kan mycket" äsger en hel del......men har man över 1000 så är det helt omöjligt att ha kunnat vara här utan att lära sig.....Om man dessutom inte kan få post counts i chillout längre så kommer man kunna förlita sig på post counten ännumer.....Vad tycker ni?

Ett exempel......tänk er att en snubbe registrerar sig....han gör ett skitskummt inlägg som bara är helt sjukt.....då skulle ni ignorera honom och anta att han va någon som ville förstöra...tänk er sen att jag skulle gjort samma inlägg.....skulle ni ignorereat det då? eller skulle ni fråga vad jag menade eller kanske diskutera det jag skrev helt seriöst?

Om man tar bort post countsen så kommer man inte se skillnad på en som varit här skitlänge och en som nyss registrerat sig...

Old Post Sep-21-2001 13:58 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

jag håller med dig mind

Old Post Sep-21-2001 15:21 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fruktsoppa
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2001

känns ju inte såå bra kanske att folk röstar på ens posts.. men det funkar väl i längden.. e bväl också bättre swampers servrar..

fråga. om man inte e online på länge här på TA, tas ens konto bort efter ett tag?

Old Post Sep-25-2001 07:22  Sweden
Click Here to See the Profile for fruktsoppa Click here to Send fruktsoppa a Private Message Visit fruktsoppa's homepage! Add fruktsoppa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Status fråga
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown track from Sasha @ Sensation White Belgium 2005 [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChris Salt - Atmospheric Graffiti (Aiden Lavelle mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:18.

Forum Rules: