Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > MOPJE: Noem 10 positieve dingen van een vrouw
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

wat vrouwen kunnen?
Ze kunnen een man laten komen zonder hem te roepen,
en ze bloeden elke maand zonder dood te gaan.

Zijn toch dingen die ik ze niet nadoe!

www.balticbastian.com/

Old Post Sep-19-2001 17:23  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Optimus Trance

Is dat de vlag van Ethiopie ofzo?LOL

Nee jongen...

Het is ZIMBABWE !

Dat je dat niet weet...

Maar ik zal em eens gaan veranderen voor de goede orde

[edit]

Little Theseus jongen...Als ik me niet vergis is dat de vlag van Tokelau of niet...

[/edit]

Last edited by -=WVG=- on Sep-19-2001 at 18:31

Old Post Sep-19-2001 18:23 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Haha lachen die mop en die vlaggen ook trouwens. Op zich best een leuk idee, maar daar zal wel weer mee gerotzooit worden
Ik niet, ik ben heilig boontje

Old Post Sep-19-2001 19:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Drie vrouwen komen samen om het leven in een ongeval en gaan naar de hemel.
Daar aangekomen zegt Sint Pieter: "Hier in de hemel is maar één regel: "Niet op de eendjes trappen!!!".
De vrouwen gaan de hemel binnen en jawel, eendjes alom.
Het is praktisch onmogelijk om niet op één te trappen en hoewel zij hun best doen trapt één van de vrouwen tenslotte toch op een eendje.
Sint Pieter komt aangelopen met de lelijkste man die de vrouw al ooit gezien heeft, ketent hen aan elkaar en zegt: "Als straf zal je voor eeuwig aan deze lelijke man geketend blijven".
De volgende dag stapt de tweede vrouw ook op een eendje.
Sint Pieter, die alles merkt, komt meteen aangelopen met een andere allerlelijkste man die hij met dezelfde veroordeling aan de vrouw vastmaakt.
De derde vrouw is door deze ervaring behoorlijk voorzichtig geworden en slaagt er gedurende maanden niet op een eendje te trappen tot op dag Sint Pieter op haar toe komt met een uitzonderlijk knappe man.
De knapste man die zij ooit gezien heeft: jong, groot en slank, prachtig uiterlijk met lange zachte wimpers en heldere ogen, enfin alles erop en eraan.
Sint Pieter ketent beiden aan elkaar en gaat weg zonder iets te zeggen.
De vrouw is verwonderd en zegt tegen de man: "Ik vraag me a wat ik gedaan heb om voor eeuwig aan jou geketend te worden?"
Antwoordt de de man: "Van jou weet ik het niet maar ik trapte op een eendje".

Old Post May-18-2004 16:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by jp
Daar aangekomen zegt Sint Pieter: "Hier in de hemel is maar één regel: "Niet op de eendjes trappen!!!".
Het is praktisch onmogelijk om niet op één te trappen en hoewel zij hun best doen trapt één van de vrouwen tenslotte toch op een eendje.
Sint Pieter komt aangelopen met de lelijkste man die de vrouw al ooit gezien heeft, ketent hen aan elkaar en zegt: "Als straf zal je voor eeuwig aan deze lelijke man geketend blijven".
Sint Pieter, die alles merkt, komt meteen aangelopen met een andere allerlelijkste man die hij met dezelfde veroordeling aan de vrouw vastmaakt.
De derde vrouw is door deze ervaring behoorlijk voorzichtig geworden en slaagt er gedurende maanden niet op een eendje te trappen tot op dag Sint Pieter op haar toe komt met een uitzonderlijk knappe man.
De knapste man die zij ooit gezien heeft: jong, groot en slank, prachtig uiterlijk met lange zachte wimpers en heldere ogen, enfin alles erop en eraan.
De vrouw is verwonderd en zegt tegen de man: "Ik vraag me a wat ik gedaan heb om voor eeuwig aan jou geketend te worden?"

Deze snap ik tenminste

Old Post May-18-2004 17:11 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

Je begint al een echt duitser te worden JP. IPV kuilen graven ga je threads graven

Old Post May-18-2004 20:01 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Kleine aantekening op het bovenstaande:

Ik zocht naar een moppen thread en dit was zo'n beetje de enige thread geschikt om een mopje te plaatsen (mop met onderwerp vrouwen).

Gezien het feit dat men het forum 'clean' wil houden leek me dit het beste.

Gebruik je eens de zoekfunctie, wordt gelijk de echtheid van je paspoort in twijfel genomen...

Old Post May-18-2004 20:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

jp! w0000t! Nog een supersjinees!

(altijd grappig bij opgravingen is dat ik nog denk dat het een nieuwe draad is, totdat ik zie dat Henkie_Henk ook gereplyd heeft )

www.balticbastian.com/

Old Post May-18-2004 21:56  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by jp

meheh :f

Old Post May-18-2004 22:37 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

"Heb je ervaring met verkopen?" vraagt de manager. "Ja hoor", Zegt het ventje, "in Friesland verkocht ik koeien op de veemarkt. De manager mag het knulletje wel en besluit hem de baan te geven. "Je mag morgen beginnen en aan het eind van de dag kom ik wel even vragen hoe het gegaan is." De eerste dag was een zware dag. Het ventje heeft aan het eind van de dag het zweet van zijn voorhoofd lopen. De baas komt naar hem toe en vraagt hoe het gegaan is. "Nou het ging best aardig", zegt het mannetje. "Hoeveel verkopen heb je gehad?" vraagt de manager. "Eentje", antwoordt de knul. "Eentje?" zegt de manager verbaasd, "de meeste verkopers zitten aan de 20 tot 30 verkopen per dag. Voor hoeveel heb je verkocht dan?"

"Voor EUR 89.431,27", zegt het ventje.

De ogen van de manager rollen van verbazing bijna de grond op. Wat heb je die klant verkocht dan? "Nou", zegt hij, "eerst verkocht ik hem een klein vishaakje, daarna een middelgrote vishaak en als laatste een grote vishaak. Toen heb ik de man een complete visuitrusting verkocht. Toen vroeg ik de man waar hij wilde gaan vissen. De man antwoordde dat hij bij zee wilde vissen. Ik heb toen voorgesteld of een klein bootje niet handig zou zijn voor op zee. Dus verkocht ik hem die Twin Engine Power Craft plus trailer, die op de vierde verdieping staat. De man zei dat zijn Fiat Uno dat waarschijnlijk niet zou kunnen trekken, dus toen heb ik de man meegenomen naar de autoafdeling en heb hem er de 4 X 4 Landcruiser bij verkocht.

"De baas luistert het hele verhaal aan en zegt: "Dus je vertelt me nu, dat er een man binnenkwam voor een klein vishaakje en die heb je een boot en een auto verkocht?" "Nee", zegt de verkoper, "hij kwam voor een doos tampons. Toen heb ik gezegd: "Joh je weekend kan toch niks meer worden, waarom ga je niet lekker vissen?"

Old Post May-18-2004 22:54  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > MOPJE: Noem 10 positieve dingen van een vrouw
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDj Jean @ Sensation White 2005 [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPsycatron - 7th Morning (Original Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:34.

Forum Rules: