Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Platine vinyl...que prendre?
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by plouf02
les vrais djs ont des technics, si ils en ont pas ce sont pas des vrais.

ouai, ce sont des faux djs

Old Post Jul-20-2004 16:24  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

mouai

Photo de carl cox qui mix sur des Vestax

Old Post Jul-20-2004 16:52  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by plouf02
les vrais djs ont des technics, si ils en ont pas ce sont pas des vrais.

c'etait sarcastique

Old Post Jul-20-2004 17:46  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Question :

Si je suis un faux dj et que j'ai des vrai platines , dois-je en acheter des fausses pour devenir un vrai dj ?

Old Post Jul-20-2004 17:50  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by PEZ68
Question :

Si je suis un faux dj et que j'ai des vrai platines , dois-je en acheter des fausses pour devenir un vrai dj ?

à pour ça faut demander au vrai dj qui était un faux dj avant de devenir un vrai dj mais qui avait de fausses platines sachant qu'il deviendrait jamais un vrai dj s'il restait un faux dj avec de fausses platines donc de vrais platines ont transformé en vrai dj le faux dj qu'il était à l'époque de ses fausses platines.

Old Post Jul-20-2004 18:44  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by oxy
mouai

Photo de carl cox qui mix sur des Vestax

Et si je te donne la vidéo tu verrais que le maitre en bave de trop, il décale grave à certains moments

---------------------------------------------------------------------

JLP fait comme Chouk a dit. Tu n'es plus à 6 mois pret, économise tes tunes pour acheter une Technics, elle te suivra toute ta vie...

L'argent que tu auras gardé tous les mois, + ton anniversaire en Octobre, + noel, ta platine fin Décembre début Janvier tu l'as

Old Post Jul-20-2004 19:35  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Transa.E.P
JLP fait comme Chouk a dit. Tu n'es plus à 6 mois pret, économise tes tunes pour acheter une Technics, elle te suivra toute ta vie...

L'argent que tu auras gardé tous les mois, + ton anniversaire en Octobre, + noel, ta platine fin Décembre début Janvier tu l'as

C'est clair

Transa : Check tes PMs

Old Post Jul-20-2004 19:39  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by d&b
c'etait sarcastique

d&b l'incompris

Old Post Jul-20-2004 19:47  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by PEZ68
Question :

cherche pas l'embrouille toi

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jul-21-2004 18:38  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by choukri
Garde tes tunes, mets 50 € par mois de côté et à la fin de l'année tu auras une technics et avec l'argent que tes parents te donneront à Noël tu pourras t'offrir la 2ème .

Technics addict

Ca va se finir comme ca je pense: )

Old Post Jul-23-2004 01:56  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Platine vinyl...que prendre?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackArmin Van Buuren @ Bleu, Detroit, November 07 part3 [2009] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJurgen Vries - The Opera Song (Full Vocal??) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:22.

Forum Rules: